• 10-04-2023, 10:19:23
    #1
    yilmazsocial.com
    1-2 ay önce anahtarı üstünde durdu aküsü bitti sanırım kendim yeni akü alıp yakabilir miyim youtube bakarak bir sorun yaşar mıyım Mondial ritmica 100 marka
  • 10-04-2023, 10:27:15
    #2
    Hocam size tavsiyem motorcu veya ilgili markanın servisine giderek taktırın. Benimde hararet müşürü kırıldı fabrikada parça kalmamış bekliyoruz.
  • 10-04-2023, 10:28:32
    #3
    direkt kendin değiştirebilirsin servise vs gitmene gerek yok 2 tane vida sökeceksiniz zaten
  • 10-04-2023, 10:29:46
    #4
    12/9 yatık akü almanız gerekiyor 750 TL CİVARINDA OLMASI LAZIM AYRICA MOTOSİKLETE BİNMESENİZ BİLE TEKERLEĞİN ALTINA BİR KÜTÜK KOYUN HERGUN 5 DAKİKA ÇALIŞTIRIN AKÜ ÖLMEZ
  • 10-04-2023, 10:36:33
    #5
    aynı dertten bende müzdaribim. aküyü şarj ettirsek kurtarır mıyız ?
  • 10-04-2023, 10:43:44
    #6
    aküyü şoklayıp ya da güç kaynağına bağlayıp kurtarabilirsiniz. birikim pilleri vb yerler yapar. motorcu da yapar. 1 ay yatmadığı sürece sorun olmaz.
  • 10-04-2023, 10:43:47
    #7
    yilmazsocial.com
    Evet ama bende işe yaramadı

    AhmetxAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı dertten bende müzdaribim. aküyü şarj ettirsek kurtarır mıyız ?
  • 10-04-2023, 10:49:03
    #8
    Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama bende işe yaramadı
    Geçen kış yeni akü aldım. şarj işi ile uğraşmamak için. Bu kış ta hiç sürmek çalıştırmak nasip olmadı şuan yine akü gitti.
    3 yıldır toplasan 5000 km yapmamıştır. motor her yaz bi akü alacaz bu gidişle
  • 10-04-2023, 11:29:06
    #9
    Geçtiğimiz hafta en iyisinden duracell akü aldım.
    aldığım yer değiştirirken arabadaki geçiçi ayarların bozulmaması için harici bir batarya bağladıktan sonra aküyü değiştirdi.