• 08-08-2022, 16:02:01
    #1
    2012 model Pejo Bipper 137 son istiyor alınırmı sizce ? motorda problemler var experde öyle cıkıyor alınırsa nekadar masraf gider sizce








  • 08-08-2022, 16:05:19
    #2
    hocam, motorda ne gibi problemler var, ben göremedim sanki expertiz raporunda, onun dışında kaput orijinalmiş korkma derim
  • 08-08-2022, 16:06:33
    #3
    halilevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam, motorda ne gibi problemler var, ben göremedim sanki expertiz raporunda, onun dışında kaput orijinalmiş korkma derim
    motor experinide ekledim hocam
  • 08-08-2022, 16:07:51
    #4
    Merhaba,

    Araç kaporta açısından bir problem görünmüyor ama mekanik aksam açısından kesinlikle uzak durun ciddi problem alırsınız başınıza
    1. Araçda yağ yakma problemi var; nereden ne şekilde yağ yakıldığını bulmanız ve onarmanız ciddi problemdir.
    2. Siyah duman atıyor denilmiş bu aracın yakıt oranını ayarlayamadığı ve yakıtı tam yakamadığı için attığı anlamına geliyor (yani boşa yakıt gidiyor.)
    3. Su kaçağıda olabilir suyu fazla koymuşlar
    Bence uzak durun sanayiden çıkamazsınız. Masraf konusuna gelince nereden ne şekilde hasarı var kaçırıyor bilmiyoruz model markaya göre ciddi fiyat değişiyor.

    Masraf konusunda tahmini konuşacak olursak en iyi ihtimal ile basit bir hasar ve onarımı kolay olacaksa 3 binden başlar ama en kötü ihtimal ile ciddi bir problem ise motor rektifiye olur oda 8 binden başlar nereye kadar gider Allah bilir.

    Dertsiz başınıza dert almayın hiç ama illa da arabayı almak istiyorsanız pejo'da uzman bir motorcuya götürün hasarı tespit etsin ve ona göre karar verin
  • 08-08-2022, 16:11:04
    #5
    sezer49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    motor experinide ekledim hocam
    gördüm hocam, dizel araçlarda normal olabiliyor can sıkan kısmı siyah duman atması bir de yağ eksiltme var mı araçta en önemlisi o. Eğer yağ eksiltme varsa anormal derecede sıkıntı ciddi olabilir ancak bu yağ eksiltme dediğim 5-6 bin km de 400-500gr. gibiyse bayağı bir idare eder sizi. Siyah duman atması yağ yaktığının alameti gibi geldi bana, güvenilir bir ustaya da göstermekte fayda var. Bunun için segman atılması ya da daha ciddi masraflar çıkarabilir size
  • 08-08-2022, 16:11:30
    #6
    bekleyin bence. bu paraları böyle araçlara vermeyin.
    fiyatlar yıl başına dogru düşüş gösterecek ötv indirimi vb.
  • 08-08-2022, 16:12:47
    #7
    Plaka resimlerde kapatılmış ama ekspertiz raporunda yazıyor hocam
    Bilginiz olsun.
  • 08-08-2022, 16:13:23
    #8
    220 bin km'deki ticari için fazla bakımsız duruyor. Km orjinal mi? Tanıdık usta varsa daha detaylı baktırın. Ekspertizciler çok iyi değil.
  • 08-08-2022, 16:13:35
    #9
    Triger seti ile değişimlere başlarsanız diğer işlemlerle beraber min 20k gideri var bence. Tanıdık motor ustasına göstermek lazım.