• 24-10-2021, 00:17:09
    #1
    Yaklaşık uzun yıllar boyunca birikim yaparak ilk arabamı almaya karar verdim 4-5 aydır sarı sitede istediğim arabayı bir türlü bulamadım. Arabayı incelemeye gittiğimde resimlerle arabanın kendisi arasında baya bir fark var. Aradığım araba da çok yüksek model değil altı üstü renault clio 2004 -2007 modelini arıyorum parçası ucuz diye. Yaklaşık 10 araba inceledim hepsi ya full boyalı, perte çıkmış. Adamla konuşurken değişen yok diyor fiyatta anlaşıyoruz 60 okey tamam diye gidiyoruz bakıyoruz kapı değişmiş , önden kazası var, bagaj arka havuzunda işlem görmüş veya ağır hasar kayıtlı olduğunu sonradan öğreniyoruz.

    İlk arabamı alamadan bütün pert arabaları inceleyerek expertiz olacak seviyeye ulaştım ancak elde var kocaman bir 0 hala arabamı bulamadım. Acaba ben mi çok seçici davranıyorum emin değilim. Full değişen ağır hasar kayıtlı arabayı alsam yarın satabilir miyim onu da bilmiyorum parayı çöpe atmaktan bi farkı yok gibi.

    Ülkede araba almak da zorlaşmış önceden 60 bin TL ile güzel arabaları alabilirken, şuanda renault clio gariban arabasına bile tamam dedik ama bu gidişle tofaş doğana boyun eğeceğiz gibi görünüyor.
  • 24-10-2021, 00:18:32
    #2
    Şuan toroslar, şahinler o paraya ulaştı. Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 24-10-2021, 00:18:43
    #3
    en az 100 bin tl
  • 24-10-2021, 00:18:49
    #4
    ZacqooLeaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık uzun yıllar boyunca birikim yaparak ilk arabamı almaya karar verdim 4-5 aydır sarı sitede istediğim arabayı bir türlü bulamadım. Arabayı incelemeye gittiğimde resimlerle arabanın kendisi arasında baya bir fark var. Aradığım araba da çok yüksek model değil altı üstü renault clio 2004 -2007 modelini arıyorum parçası ucuz diye. Yaklaşık 10 araba inceledim hepsi ya full boyalı, perte çıkmış. Adamla konuşurken değişen yok diyor fiyatta anlaşıyoruz 60 okey tamam diye gidiyoruz bakıyoruz kapı değişmiş , önden kazası var, bagaj arka havuzunda işlem görmüş veya ağır hasar kayıtlı olduğunu sonradan öğreniyoruz.

    İlk arabamı alamadan bütün pert arabaları inceleyerek expertiz olacak seviyeye ulaştım ancak elde var kocaman bir 0 hala arabamı bulamadım. Acaba ben mi çok seçici davranıyorum emin değilim. Full değişen ağır hasar kayıtlı arabayı alsam yarın satabilir miyim onu da bilmiyorum parayı çöpe atmaktan bi farkı yok gibi.

    Ülkede araba almak da zorlaşmış önceden 60 bin TL ile güzel arabaları alabilirken, şuanda renault clio gariban arabasına bile tamam dedik ama bu gidişle tofaş doğana boyun eğeceğiz gibi görünüyor.
    ford fiesta da bak belki iyisini bulursun
  • 24-10-2021, 00:18:54
    #5
    O paraya düzgün bir araba bulmak hayal.
  • 24-10-2021, 00:19:18
    #6
    Yorumları merak ediyorum + TAKİP
  • 24-10-2021, 00:19:46
    #7
    Yazın bir kenara sıfır polo 2022 sonunda 500k
    6 kişi bunu beğendi.
  • 24-10-2021, 00:20:06
    #8
    Full değişen ya da ağır hasar kayıtlı olmadığı sürece alınabilir hocam. Piyasanın çok çok altındaysa ağır hasarlıda alınır. Bana sorarsanız almayın ihtiyaç oldukça araba kiralayın 60 bini daha iyi yerlerde değerlendirin derim. 60bin verip kurtulamayacaksınız çünkü 2005 2007 model araba sanayi yollarını ezberletir size.
  • 24-10-2021, 00:20:29
    #9
    honda civiclere baktınız mı hocam