• 28-09-2021, 22:37:49
    #1
    Bir kaza sonrası aracım pert oldu. Sağlık sıhhat iyi çok şükür. 2 ay süreç sonunda araç bedelini aldım yeni araç aramaya başladım. Geldiğim noktada nerdeyse ikinci el araçlar sıfırlardan pahalı. Ben bu işten hiç bişi anlamadım. 2015model araba 180bintl sıfırı 230bin tl. ula bu nasıl iş.
  • 28-09-2021, 22:38:40
    #2
    Bayi - galeri işgüzarlığı…
  • 28-09-2021, 22:39:58
    #3
    Pay
    Üyeliği durduruldu
    O fiyata tofaş alırsın hocam. 😅
  • 28-09-2021, 22:40:07
    #4
    2 ay once vaktigim 40 binlik arabalar su an 70 bin
  • 28-09-2021, 22:40:27
    #5
    bayiye gidiyorsun kur sabitlemeden sana 3 ay sonrasına randevu veriyorlar hoop 3 ay sonra 230 bine alacağın araba oluyor 250 bin
  • 28-09-2021, 22:41:20
    #6
    Hocam araba almak için 1 yıldır birikim yaptım, şimdi 1 yıl daha birikim yapmam gerekiyor. Bu gidişle krediye başvuracak gibiyim.
  • 28-09-2021, 22:41:25
    #7
    Arabayı ilana koyuyum satılmasa önemli değil satılırsa ek gelir olur deyip 10-15 lira fazla yazanlar tabi o rakamı görüp benim arabam bundan 10k kilometre daha az deyip bi 5-10k daha ekleyenleride unutmamak gerekir
  • 28-09-2021, 22:43:07
    #8
    ya hayır anlamadığım 2019 araca 225bin yazmış adamlar ula sıfırı 231 bin tl. yahu bu nasıl bir tezatlık nasıl bir mantıksızlık. kafayı yedim 1 aydır.
  • 28-09-2021, 22:43:10
    #9
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayı ilana koyuyum satılmasa önemli değil satılırsa ek gelir olur deyip 10-15 lira fazla yazanlar tabi o rakamı görüp benim arabam bundan 10k kilometre daha az deyip bi 5-10k daha ekleyenleride unutmamak gerekir
    Basit geliyor ama her şey burada başlıyor
    • Oyun_Bozan
    Oyun_Bozan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.