• 25-09-2021, 22:39:33
    #1
    Çizgilere bak be; https://www.bmw.com.tr/tr/all-models...21/bmw-ix.html

  • 25-09-2021, 22:42:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben de satın aldın kullandın yorum yapıyorsun sandım
  • 25-09-2021, 22:42:29
    #3
    bu böbrek tasarımını bmw'ye hiç yakıştırmıyorum nedense
  • 25-09-2021, 22:43:10
    #4
    JollyMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de satın aldın kullandın yorum yapıyorsun sandım
    Maketi varsa alırım
  • 25-09-2021, 22:45:21
    #5
    şu ön tasarımına bi alışamadım

  • 25-09-2021, 22:45:37
    #6
    Biz anca linkten bakarız hocam
  • 25-09-2021, 22:45:59
    #7
    Izgara araba bırakmış.
  • 25-09-2021, 22:46:53
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence yeni tasarım çok şık eskilere garip geliyor ama baya güzel
  • 25-09-2021, 22:50:55
    #9
    Ne hikmetse alfa Romeo anımsattı bana