• 03-11-2014, 16:10:29
    #1
    Arabayı almayı düşünmekteyim arkadaşlar. 35 bin tl ye kadar önereceğiniz araç var mı. yada site ve forum.

    Dizel olması şart
    Otomatik vites olması tercih sebebi..
  • 03-11-2014, 16:14:01
    #2
    Misafir
    passat jetta golf.
    • eMRezgn
    • ikaan
    eMRezgn ve ikaan bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-11-2014, 20:17:53
    #3
    Chevrolet Cruze LS gayet güzel, Fluence alınabilir. Passat, Jetta alınabilir.
  • 10-11-2014, 18:43:08
    #4
    Toyota auris öneririm.Toyota sağlam araçtır.
  • 24-11-2014, 21:29:14
    #5
    polo bloomotions al km de 15 kurus ben kullanıyorum 2013 var bende 2011 ini o fiyata albilirsin pişman olamzsın emin ol
  • 24-11-2014, 21:34:04
    #6
    Km'de 40-45 kuruş verebilecekseniz, Volvo S60 D5.
  • 24-11-2014, 22:22:46
    #7
    Tabiki auris octavia leon bakabilirsin leon vw hemen hemen herşeyi aynı octavianın jettadan farkı yok
  • 24-11-2014, 22:35:12
    #8
    polo bluemotion manueldir. cok az yakar.

    LG-D802 cihazımdan gönderildi
  • 29-11-2014, 22:19:27
    #9
    Opel Corsa 1.3 dizel (111.yıl serisi olanlardan bir tane temizini alın ) 90 beygir ve full donanımlıdır onlar.Ben 1 yıl kullandım çok memnundum

    Auris'in veya Corola'nın üst modellerine para yetiyorsa onlar da olabilir iyi araçlar.