Opel'den uzak dur. Uzun süreli bineceksen, Mitsubishi Lancer bak. Nissan Primera bak. Mükemmel konforlu araçlardır. Dünya'nın en az arıza yapan araçlarıdır.
2005 model 1.3 getz alabilirsin hocam. Yakıt durumu gayet iyi, parçası bol ve ucuz. Görünüşü de fena değil, gence gider. Bir iki oynama yaptığında zaten araba güzel bir hale geliyor.