• 03-07-2014, 19:53:24
    #10
    Opel Corsa dan başkasını gözün görmesin o fiyata
  • 05-07-2014, 15:52:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    düşünürsen diğer resimleri gönderebilirim hocam
  • 06-07-2014, 20:15:53
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2003 1.7 dti corsa tek anlamıyla diğerlerine göre mermi.
  • 08-07-2014, 02:53:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Opel'den uzak dur. Uzun süreli bineceksen, Mitsubishi Lancer bak. Nissan Primera bak. Mükemmel konforlu araçlardır. Dünya'nın en az arıza yapan araçlarıdır.
  • 08-07-2014, 03:01:53
    #14
    Renault Europa al pişman olmazsın. Zamanının askeriye de başların kullandığı makam arabası.
  • 08-07-2014, 03:16:09
    #15
    2005 model 1.3 getz alabilirsin hocam. Yakıt durumu gayet iyi, parçası bol ve ucuz. Görünüşü de fena değil, gence gider. Bir iki oynama yaptığında zaten araba güzel bir hale geliyor.
  • 08-07-2014, 03:17:43
    #16
    benim arabayı veriyim size hocam 98 model opel vectra
  • 08-07-2014, 03:19:41
    #17
    Ben olsam 2 ay beklerdim.
  • 09-07-2014, 03:46:21
    #18
    2001 Clio 1.4 satıyorum hocam uyarsa.