• 09-05-2014, 12:58:06
    #1
    Maximum 30-35 bin arası bir araç alacağım 1-2 aya.

    Temiz, 100.000 altında araç alacağım. Eski arabalara bakmıyorum hiç.
    2010 üstü bakıyorum. Benzin-Dizel farketmez. Dizeli tercih ederim elbette, ama çok yakmayan benzinlilerde olabilir.HB spor genç arabaları tercihim.

    Seat Ibıza 1.2 TSI DSG var şuan aklımda olan sadece. Hatta bunu almaya karar verdim diyebilirim.
    Alternatif olarak aklımda yeni 2013 kasa clio'lar. 2011+ polo.

    Önerilere açığım.

    Ama lütfen gidip bmw, audi falan bu fiyata alamayacağım 200.000 km'de 2001 model araçları önermeyin. Çok anlamıyorum bu işlerden, temiz yeni araç bakıyorum 3-4 sene kullanacağım
  • 09-05-2014, 23:47:51
    #2
    Golf yakıt cimrisidir, TSI serisi biraz bütçe arttırıp BMT serisi de mantıklı oalcaktır
  • 10-05-2014, 01:40:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O fiyata Polo bakın derim hocam.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...63827839/detay

    örnek olarak verdim bu linki 80 bin altı kazasız bir tane bulursanız anlaşırsınız fiyatta.

    donanım falan diyenlere bakmayın siz standart donanım + abs olsun yeterli araçta.

    bazıları var ki yağmur sensörü için fazladan 5bin verenler var ,ki yağmur yağdığında silecekleri elle açmak zor bir şey değil
  • 10-05-2014, 01:46:56
    #4
    1.4 tsı leon
  • 10-05-2014, 10:41:44
    #5
    Polo biraz küçük geliyor bana sanki, İbiza daha havalı gibi sanki. Polo kullandım ama ibiza kullanmadım. Polo vs Ibıza ? hmm.

    Leon'u bu fiyata bulacağımı sanmıyorum temiz. Ayrıca 50 kuruş falan yakıyor 1.4 tsi. O kadar yakıta yetişmem

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:41:44 -->-> Daha önceki mesaj 10:40:01 --

    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O fiyata Polo bakın derim hocam.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...63827839/detay

    örnek olarak verdim bu linki 80 bin altı kazasız bir tane bulursanız anlaşırsınız fiyatta.

    donanım falan diyenlere bakmayın siz standart donanım + abs olsun yeterli araçta.

    bazıları var ki yağmur sensörü için fazladan 5bin verenler var ,ki yağmur yağdığında silecekleri elle açmak zor bir şey değil
    Yağmur sensörü olayı dediğin gibi komik veya digital klima mesala. Çokta gerekli değil. Benim için hidrolik direksiyon, katlanır camlar, bluetooth, digital mp3 çalar + navigasyon olsa yeter aslında. Ama bunlarda polo'nun boş araçlarında hiç yok. Onla aynı fiyata donanımlı fiesta'lar, ibiza'lar var.
  • 10-05-2014, 17:28:54
    #6
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polo biraz küçük geliyor bana sanki, İbiza daha havalı gibi sanki. Polo kullandım ama ibiza kullanmadım. Polo vs Ibıza ? hmm.

    Leon'u bu fiyata bulacağımı sanmıyorum temiz. Ayrıca 50 kuruş falan yakıyor 1.4 tsi. O kadar yakıta yetişmem

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:41:44 -->-> Daha önceki mesaj 10:40:01 --



    Yağmur sensörü olayı dediğin gibi komik veya digital klima mesala. Çokta gerekli değil. Benim için hidrolik direksiyon, katlanır camlar, bluetooth, digital mp3 çalar + navigasyon olsa yeter aslında. Ama bunlarda polo'nun boş araçlarında hiç yok. Onla aynı fiyata donanımlı fiesta'lar, ibiza'lar var.
    Aynen dediğiniz gibi hocam ufak donanımlar için para dökmeye gerek yok. Yakıt konusunda polodan istediğinizi alırsınız dış görünüş olarak leondan daha iyi bir araç bana göre. İstediğiniz fiyata temiz polo bulursunuz hatta 2013 bile bulursunuz benzinli 1.2 pololar 3 silindir oluyor eğer gaza bastığınızda daha iyi bir tepki bekliyorsanız 1.6 dizel pololara bakın hocam.
  • 10-05-2014, 20:34:43
    #7
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen dediğiniz gibi hocam ufak donanımlar için para dökmeye gerek yok. Yakıt konusunda polodan istediğinizi alırsınız dış görünüş olarak leondan daha iyi bir araç bana göre. İstediğiniz fiyata temiz polo bulursunuz hatta 2013 bile bulursunuz benzinli 1.2 pololar 3 silindir oluyor eğer gaza bastığınızda daha iyi bir tepki bekliyorsanız 1.6 dizel pololara bakın hocam.
    Polo güzel araç ama onu almayacağım. Biraz önce tekrardan fiyatlarına göz gezdirdim alınacak gibi değil. 5-6 ay önce 33-35 milyar arasında, en fazla 50.000 km 2012-2011 model araçlar vardı. Şimdi 40 milyar civarlarında geziyor.Hem o kadar bütçem yok, hem o kadar parayı Polo'ya vermek mantıksız.
  • 10-05-2014, 23:31:41
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    temiz bir e46 318i önerebilirim.Bugün 25 e alacaktım 99 model adam maalesef çakallık yaptı benle anlaştıktan sonra 100 tl için başkasına sattı arabayı
  • 11-05-2014, 01:39:51
    #9
    Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temiz bir e46 318i önerebilirim.Bugün 25 e alacaktım 99 model adam maalesef çakallık yaptı benle anlaştıktan sonra 100 tl için başkasına sattı arabayı
    öyle eski model araç düşünmüyorum.
    Geçmiş olsun 100 lira için yaptığı şey hoş değil.