Temiz, 100.000 altında araç alacağım. Eski arabalara bakmıyorum hiç.
2010 üstü bakıyorum. Benzin-Dizel farketmez. Dizeli tercih ederim elbette, ama çok yakmayan benzinlilerde olabilir.HB spor genç arabaları tercihim.
Seat Ibıza 1.2 TSI DSG var şuan aklımda olan sadece. Hatta bunu almaya karar verdim diyebilirim.
Alternatif olarak aklımda yeni 2013 kasa clio'lar. 2011+ polo.
Önerilere açığım.
Ama lütfen gidip bmw, audi falan bu fiyata alamayacağım 200.000 km'de 2001 model araçları önermeyin. Çok anlamıyorum bu işlerden, temiz yeni araç bakıyorum 3-4 sene kullanacağım
