• 29-01-2009, 01:21:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Avrupa lokasyonlu makinalarımızda hack için izin vermeyiz fakat w@rez için hizmet sağlıyabiliriz.
    info@egebilisim.net eklerseniz detaylıda görüşebiliriz.
    Syagılarımla
  • 29-01-2009, 01:26:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Pardon 1000 GB mi
  • 29-01-2009, 02:30:51
    #12
    spysnake adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w@rez hack içerikli siteme hosting arıyorum..
    cpanel
    kaliteli
    1000 gb disk

    hem war3z içerikli hem hack hemde 1000 GB disk
  • 29-01-2009, 05:21:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar anlamıyosunu SANIRIM 3 defa KONU PASİF DİYE YAZDIM HALA MSJ YAZIYOSUNUZ
  • 29-01-2009, 08:44:38
    #14
    Merhabalar

    Sunucularımız Borusan Telekom Omurgası Altındadır.

    Server Özellikleri;

    Intel Quad Core Q9300
    8GB DDR2 RAM
    2* 1 TB SATA II HDD
    Linux İşletim Sistemi
    100 Mbps Full/Duplex Port
    kontrol paneli Cpanel ( Türkçe )
    TR Lokasyon


    Size Sunduğumuz paketimiz...
    • 2 GB Alan
    • 10 GB Aylık Trafik
    • Sınırsız Hesap Ekleyebilme
    • Sınırsız MySQL Ekleyebilme
    • Günlük, Haftalık, Aylık Backup / Yedekleme
    • Zend Optimizer
    • ionCube Loader
    • Apache

    • Paket Ücretleri
    - Yıllık 25 TL KDV DAHİL
    - 7Gün Para İade Garantisi

    IRTIBAT:

    MSN: satis@ertahosting.com

    ERTA HOSTİNG - Web Hosting - Domain Tescil - Dedicated - Kiralık Sunucu - Co-Location - Sunucu Barındırma - Web Tasarım

    TEL : 0362 234 68 60
  • 29-01-2009, 09:48:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    MakBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ;
    satis@makbilisim.com ekleyin detayları konuşalım.
    mediatas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba size yardımcı olabiliriz. Msn:destek@mediatasarim.net eklerseniz görüşebiliriz.İyi günler

    1TB disk verirsenz banada sponsor olun
  • 29-01-2009, 09:50:17
    #16
    ilk mesajına pasiftir yaz daha iyi olur
  • 29-01-2009, 12:26:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk mesajına pasiftir yaz daha iyi olur
    bencede ya anlamıyolar
  • 29-01-2009, 12:37:15
    #18
    Anlamıyorlar değil, yorumları okumuyorlar