Sunucuyu Yayını Basmak İçin Mi Kullanacaksınız Yoksa Stream De Sunucu Üzerinden Mi Yapılacak?
Yayın sunucumuz farklıdır. Oraya gönderim yapacağız RTMP serverimiz bulunmaktadır. OBS gibi broadcast programlarının her hangi biriyle yayın vereceğiz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:35:14 -->-> Daha önceki mesaj 05:30:07 --
Ekleme : PM Atanlar veya Arayan arkadaşlar lütfen sadece link atmayın veya ücretinizi yazmayın. Sunucunuz benim ihtiyaçlarımı karşılayacak mı onu öğrenmek istiyorum eğer karşılarsa zaten 1 senelik anlaşma ile kiralarım.
4 Günde 6 Firmadan VDS kiraladık fakat hepsi hüsran sonrasında "
bilgimiz yoktu, deneriz, sonraki ay düzelecektir" diyenleri duymaktan cidden sıkıldım.
Açık ve net olmak gerekirse ihtiyaçlarımızı karşılayacak VDS Sunucu veya Alternatif önerisi olanlar benimle iletişime geçerse sevinirim.