• 23-08-2009, 16:51:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ;

    Şuan Whmcs Lisansı Almadım Panele Giremiyorum Lisanssız Nasıl Girebilirim?
    Acil Yardımlarınızı Bekliyorum
  • 23-08-2009, 16:54:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Lisans almadan WHMCS çalışmaz. En azından legal yollardan
  • 23-08-2009, 16:58:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet legal olarak lisansı olmadan yönetim paneline giriş yapamazsınız. Ama illegal olarak farklı versiyonları için keygen mevcut.
  • 23-08-2009, 17:00:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şuanlık Lisans alamıcam ama Bir hafta içinde alıcam illegal yollardan nasıl yapabilirim?
  • 23-08-2009, 17:03:22
    #5
    Whmcs sitesinden 15 gün denemelik lisans al.
  • 23-08-2009, 17:04:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Müşteri bilgilerini görmek için PHPMyadmin den bakalabilirsiniz.İllegal yol tavsiye etmiyorum.
  • 23-08-2009, 17:10:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    15 Günlük Lisans Aldım Nereye Yazıcam Bunu
  • 23-08-2009, 17:13:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Glayus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 Günlük Lisans Aldım Nereye Yazıcam Bunu
    Kurulumu tekrar gerçekleştirip yazabilirsiniz...
  • 23-08-2009, 17:14:36
    #9
    Misafir
    admin panel login alanında sana link verir.