• 29-09-2021, 00:03:40
    #1
    Merhabalar,
    Ocak 2022'den sonra geçerli olmak itibariyle cPanel'e zam geldi.

    Düşünceleriniz nelerdir?

    2021;


    2022;
    https://cpanel.net/pricing/

  • 29-09-2021, 00:05:00
    #2
    Doğalgaz bile cPanel kadar zamlanmıyor be!
  • 29-09-2021, 00:05:25
    #3
    Zam miktarı belli mi?
  • 29-09-2021, 00:06:22
    #4
    Sunucularda cpanel kullanmıyorum son zamdan sonra
  • 29-09-2021, 00:07:22
    #5
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zam miktarı belli mi?
  • 29-09-2021, 00:07:52
    #6
    cPanel'i türkler mi aldı acaba
  • 29-09-2021, 00:08:47
    #7
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cPanel'i türkler mi aldı acaba
    Keşke alsalar en azından insaflı davranırlar
  • 29-09-2021, 00:12:25
    #8
    oo ters proxyler de zamlanır
    Kullanmayın cPaneL bak nasıl düşürecek fiyatlarını
  • 29-09-2021, 00:12:30
    #9
    Cyber panel mis gibi, mükemmel dört dörtlük bir panel, cpanel bedava verseler kullanmam