• 26-09-2008, 11:14:25
    #1
    Selam Arkadaşlar Osman Abiye Bir Türlü Ulaşamırum Onlara Ulaşabilcem Ofis Telefonları Haricinde Başka Bir Tel Bilen Varsa Acilen Verebilirmi.

    Siteleride kapalı durumda su anda acilen ulaşmam gerekiyor kendilerine.


    (Not: Bu bir şikayet yada isyan değildir kimse yanlıs algılamasın)
  • 26-09-2008, 11:19:24
    #2
    Saat 11:20 siteleri açık.
  • 26-09-2008, 11:19:55
    #3
    netinternetemi ulaşamıyorsun ?
  • 26-09-2008, 11:34:26
    #4
    halen daha kapalı arkadaşım bendemi problem var sizdemi.?
  • 26-09-2008, 14:15:05
    #5
    bi 10 dakika önce volkan bey ile telefonda görüştüm telefon numara ları meşgul değil.

    tekrar denermisiniz?
  • 26-09-2008, 14:28:02
    #6
    ben sabah 9.30 bu saate kadar elimden telefonu düşürmeden 5dk arayla sürekli aradım aradım ama en son ticket attımda ahmet bey telefon hatlarında arıza oldunu sölemişti.


    her neyse gereken ilgiyi göstericeklerini bilgim icin rahatım konu kilitlenebilir.
  • 26-09-2008, 14:40:29
    #7
    Merhaba;

    Sitemize bir saldırı var o nedenle internet sitemize girmekte zorlanabilirsiniz. Sitelerim açmıyor demişsiniz imzanız altında yer alan www.listetr.com sitesinin name server kayıtlarındaki ip adresine baktım Sitelerinize ulaşamama nedeni bizden kaynaklı… Büyük Virtuozzo sunucularından biri arızalandı Osman bey sabah saat 11:00 a kadar uğraştı şuan büyük sunucuyu tekrar düzeltseler de bir işlem yapıyor gece 4:30 da başlatılmış şu zaman itibari ile %60 işlemi bekliyoruz şuan

    Ulaşım problemi yüzünden kusura bakmayın ama sitemize büyük bir saldırı geliyor Proxy benzeri sitelerden erişebilirsiniz.

    İyi Çalışmalar Dilerim
  • 26-09-2008, 14:43:02
    #8
    Ni-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Sitemize bir saldırı var o nedenle internet sitemize girmekte zorlanabilirsiniz. Sitelerim açmıyor demişsiniz imzanız altında yer alan www.listetr.com sitesinin name server kayıtlarındaki ip adresine baktım Sitelerinize ulaşamama nedeni bizden kaynaklı… Büyük Virtuozzo sunucularından biri arızalandı Osman bey sabah saat 11:00 a kadar uğraştı şuan büyük sunucuyu tekrar düzeltseler de bir işlem yapıyor gece 4:30 da başlatılmış şu zaman itibari ile %60 işlemi bekliyoruz şuan

    Ulaşım problemi yüzünden kusura bakmayın ama sitemize büyük bir saldırı geliyor Proxy benzeri sitelerden erişebilirsiniz.

    İyi Çalışmalar Dilerim

    Çok Teşekkür Ediyorum Ahmet Abi Saol Bilgilendirdiğin İçin
  • 26-09-2008, 14:44:42
    #9
    Rica ederim.. Osman bey çok yorulduğundan uyudu kaldı Repace işlemi devam ediyor şuan %60 da o yüzden bizde uyandırmadık sanırım akşama kadar kapalı kalacak inşallah işlemler bitince düzgün sorunsuz biçimde çalışır.