• 14-08-2005, 21:31:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Eger domain ismi guzel ise ustune yatabiliriz. Bu kısım kopartıyor adamı
  • 16-08-2005, 17:31:56
    #11
    Misafir
    Aynı olayın bir değişiği;
    http://www.hostingyardim.com/index.php?topic=178.0


    www.hostingyardim.com adlı üyeden alıntı:


    AĞUSTOS KAMPANYASI# ...::: 10$ :::...

    50MB alan (İsterseniz daha az verebiliriz ama ücretten düşmeyiz)
    sinirsiz BW (bw nin ne oladuğunu hala öğrenemedik umarız güzel bişeydir)

    işte asepe pehepe maysikul falanda var... hemde sinirsiz (ama sınırsız diye fuzule harcamayın israf günahtır.)


    * Şirketimizin web sitesi yoktur.
    * Şirketimiz şirket değildir.
    * Teknik destegimiz cok zayif ve hatta hiç yoktur.
    * Calisanlarimiz 10-19 yas arasindadir.
    * Milyonlarca musterimiz var (bu yüzden referans isteseniz veremeyiz.)
    * Şirketimizin ödenmiş sermayesi 75 YTL dir.
    * Satılan host geri alınmaz. İlla alın derseniz sorun çıkartırız.
    * Serverımızın özelliklerini aldığımız yer söyledi bişeyler ama anlamadık. Ama "sen en ucuzundan de müşteriler anlar" dedi.
    * Datacenter Amerikada diye biliyoruz ama inşallah öyledir.
    * Amcamın oğlu Burak Baysan ile hiçbir bağlantımız yok.
    * Sitenizde ***** içerik kesinlikle bulunduramazsınız. Çünkü hostu biz sağladığımızdan biz pzvnk oluyoruz.
    * 1. Yılımızı kutluyoruz %50 indirim. (Sakın whois çekmeyin, orda 2 aylık görüküyo. O whois lerin hepsi bozuk. Onlara inanmayın.)
    * Türkçe > İngilizce - İngilizce > Türkçe kontrol paneli.
    * Dikkat edin Band sınırsız değil sinirsiz dir. (Doğru okuyun sonradan maraz çıkarmayın)
    * Daha cok var ama işim çıktı rüstem abi ile inşaat ta çalışmaya gidiyoz.

    Yukaridakilerin bir kismi yalan olabilir. İnanip inanmamak size kalmis biz kendimize güvenmiyoruz.

    msn falan vermiyorum ileride bir sorun çıkarsa başımız ağrımasın bi daha.

    Bu paketi isteyenler buraya mesaj atsın...

    Burdan satarız.
  • 01-09-2005, 20:57:28
    #12
    Misafir
    Abi inanmıyorum yaa ben inanmıyorum bunlarn gercek host'cu olduklarına
  • 01-09-2005, 21:00:13
    #13
    Bunlar sadece kendilerini acıklayanlar.Bir cok kisi boyle fakat kendilerini yanlıs tanıtıyorlar
  • 01-09-2005, 21:01:54
    #14
    Efendisiz adlı üyeden alıntı:
    Abi inanmıyorum yaa ben inanmıyorum bunlarn gercek host'cu olduklarına
    e değil zaten
  • 01-09-2005, 21:10:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    AMD 2400+64 BIT
    cok iyi dusunulmus bir site, HOSTINGci'lere kapak yapmis
  • 01-09-2005, 21:40:47
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    walla ilk gördüğümde de tebrik etmiştim yine ediyorum olağanüstü bir çalışma..