• 07-10-2012, 18:17:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Artservers firması her ay 29 undan 29 una ödeme yapıyorduk yaklaşık 6 aydır son ay maddi sorunlar yüzünden ödemeyi 5 inde yapalım dedik yapamadık bir erteleme istedik vermediler.

    bizde bir arkadaşımızın serverine taşınmaya karar verdik ve yedeklerimizi almak için izin istedik gecikmiş ödeme var dediler ekstradan 6 gün kullanmışız ne tutuyorsa ödiyelim dedik günlük olmuyormuş yane biz yedeğimizi almamız için 1 aylık daha mı ödememiz gerekiyor ?

    buradan diğer firma sahiplerine soruyor bu doğru bir uygulama mı ise ödeyelim.

    ayrıca artservers müşteri memnuniyeti düşüncesi olmayan kalitesiz bir firma.
  • 07-10-2012, 18:25:43
    #2
    Scorpioan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artservers firması her ay 29 undan 29 una ödeme yapıyorduk yaklaşık 6 aydır son ay maddi sorunlar yüzünden ödemeyi 5 inde yapalım dedik yapamadık bir erteleme istedik vermediler.

    bizde bir arkadaşımızın serverine taşınmaya karar verdik ve yedeklerimizi almak için izin istedik gecikmiş ödeme var dediler ekstradan 6 gün kullanmışız ne tutuyorsa ödiyelim dedik günlük olmuyormuş yane biz yedeğimizi almamız için 1 aylık daha mı ödememiz gerekiyor ?

    buradan diğer firma sahiplerine soruyor bu doğru bir uygulama mı ise ödeyelim.

    ayrıca artservers müşteri memnuniyeti düşüncesi olmayan kalitesiz bir firma.
    Merhabalar

    Olaya tarafsız olarak bakılırsa firma ödeme almak istemesi normal

    Ama bu tür durumlarda insiyatif firmadadır . Yedekleri verip vermemesi kendine kalmış bir durumdur.


    yedeklerinizi almanız dileğiyle
  • 07-10-2012, 18:39:14
    #3
    Hizmeti alırken günlük olarak anlaşmadıysanız, mevcut yeni aya geçerken 1 saat daha geçse ödemek zorundasınız.

    Madem böyle bir düşünceniz var, ya erkenden ödeme gelmede bu işlemi yapmalı yada firmadan bu işlem için ek gün talep etmelisiniz. Firma insiyatifinde olan bir durum bu.
  • 07-10-2012, 18:40:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmeti alırken günlük olarak anlaşmadıysanız, mevcut yeni aya geçerken 1 saat daha geçse ödemek zorundasınız.

    Madem böyle bir düşünceniz var, ya erkenden ödeme gelmede bu işlemi yapmalı yada firmadan bu işlem için ek gün talep etmelisiniz. Firma insiyatifinde olan bir durum bu.
    O zaman ödememizi yapalım bu ay daha firma sahipleri daha iyi bilir.
  • 07-10-2012, 21:22:17
    #5
    Keşke bizde verimerkezinden günlük hizmet alabilsek
  • 07-10-2012, 22:23:23
    #6
    Merhabalar,

    Evet, Olması gereken en doğru uygulama bu.

    Taşıyacağınız iptal edeceğiniz hizmeti daha öncesinden bildirmeniz gerekir.

    ayrıca artservers müşteri memnuniyeti düşüncesi olmayan kalitesiz bir firma.

    6 ay çalıştıktan sonra ödeme yapamayıp ayrılıyorken mi fark ettiniz bunu ?

    artservers piyasada (r10) en iddalı düşük fiyatlarla yıllardır satış yapıyor ama bir tane şikayet konusu yok.

    Buda demek oluyor ki müşteri memnuniyetinden yana problemleri yok.

    Kimse kusura bakmasın ama eğriye eğri doğruya doğru.
  • 07-10-2012, 23:40:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    firmanın uyguladığı politaika sonuna kadar doğrudur önceden alıp gidebilirdinizneden beklediniz anlaşması gereği gününde ödeme yapabilir firmalar sizin gün talepo etmeniz firmanında vermemesi normaldir burda firmanhnın yaptığı yanlış bir uygulama yok gereksiz konularla firmaları lekelemeye calışmayın...
  • 08-10-2012, 00:25:00
    #8
    Merhaba,

    Size buradan sadece gülüyor ve saygılarımızı iletiyoruz. Siz sunucunuz'un ödemesini yapmayın, yedek sorumlulukları müşterilerimize ait olsun ve buna rağmen yedeklerinizi almayın ödemeniz 1 hafta geciksin ve biz sunucuyu kapattıktan sonra bize gelin, cihazın açın biz yedeklerimizi alıp sistemi taşıyacağız deyin,

    Kimse kusura bakmasın 6 senedir ben ne böyle birşey gördüm nede böyle birşey yaşadım. Ödemesi gelmeyen hesap kapatılır ve kapatıldıktan 48 saat sonrada SİLİNİR. Biz hiç bir yere günlük ödeme yapmıyoruz maalesef, böyle bir mantalize henüz ortaya çıkmış değil, çıktığı zaman dediğiniz gibi uygulamayı emin olun ilk biz başlatırız.

    Sizin hizmetinizde 24 Saat içerisinde silinecektir.

    Not: İlk şikayet konumuzu açtığınız için size ayrıca teşekkür ederiz. (Haklı/Haksız önemi yok).
    Saygılar.