• 28-08-2010, 23:06:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle bu konuyu tartışmıcağım, benim için rahat. Iyi akşamlar.

    müşterine natrodan bi hesap açtır o hesaba transfer et ve konuyu uzatma haksızsın böylece fazla konuyu uzatmadan bitir derim

    saygılarımla..
  • 29-08-2010, 02:14:56
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle bu konuyu tartışmıcağım, benim için rahat. Iyi akşamlar.
    "ipler elimde, ona göre" yaklasimi sergilemeye hakkiniz yok, ilk mesajinizda domainin size ait olmadigini ve domainle ilgili tüm durumu net bir sekilde yazmissiniz, bu durumda laga luga etmeden efendice adamlarin domainini en kisa sürede teslim edin. Pi$kinlik yapmanin hicbir anlami yok. "ben hirsizim" "kapti-kacticiyim" diyorsaniz böyle yazin ona göre daha farkli yorum yapalim.
  • 29-08-2010, 04:12:34
    #12
    hostu farklı bir firmadan mı satın aldınız? Aynı firma ise sorun sadece transfer süresidir, site aktiftir?
  • 29-08-2010, 04:15:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Nefret02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz Sadece Yazılım Yapıyoruz. İstiyoruz ki, Sitelerini Yazdığımız Kurumların Hosting ve Domainlerini de r10 dan Bir Arkadaşımız Satsın.

    Tek Başımıza Kazanmaktansa, Hep Birlikte Kazanalım Daha İyi.

    Ama Böyle Köşe Bakkalından Maydanoz Alıp İade Etmek de Olmuyor İşte.

    Suç Bizde ki Bakkala Gittik.

    Bakkal Adam Olsaydı, Şimdiye Marketler Zinciriydi. Bilmem Anlatabildim mi?
    hocam sende bu kadar iyi niyetli olmasaydın,1 ay bu 3 gün değil 5 gün değil,taş olsa çatlar.
  • 29-08-2010, 10:28:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle bu konuyu tartışmıcağım, benim için rahat. Iyi akşamlar.
    Sizin icinizin rahat olması tabiki dogal bir durum..Cünkü Kazıgı vurdunuz , ama adınızın lekelenmesini cok istiyorsunuz ve oda oldu.. Benim Agzım Bir kere yandı ve Yogurdu üfleyerekte yedim.

    Herkes önlemini almış olur.


    iyi forumlar
  • 29-08-2010, 11:00:39
    #15
    Üyeliği durduruldu
    UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle bu konuyu tartışmıcağım, benim için rahat. Iyi akşamlar.
    Domaini Satan Kim : Tabi Siz

    Ücreti ALan Kim : Siz

    Hizmeti Verecek Olan: Siz


    Konuyu tartısmak istemiyorsunuz üstelik.. Bu nasıl bir durum anlayamadım gitti..

    iciniz rahat olabilir cünkü ücreti aldınız ve ücret gelmeseydi inaniyorum böyle bu ortalarda kalırdınız..
  • 29-08-2010, 13:46:24
    #16
    UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle bu konuyu tartışmıcağım, benim için rahat. Iyi akşamlar.
    İçin Rahat Olur Tabi!!!!
    Domainin Parasını Aldın mı: Evet
    Domaini Onlara Verdin mi: hayır
    Natroda bu zamana kadar sorun çıktığını duyan var mı : Hayır (1-2 Tane Olabilir. İstisnalar Kaideyi Bozmaz.)

    Parayı Aldın İçin Rahat Olabilir. Neyse İyi Tatiller.
  • 29-08-2010, 13:54:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçin Rahat Olur Tabi!!!!
    Domainin Parasını Aldın mı: Evet
    Domaini Onlara Verdin mi: hayır
    Natroda bu zamana kadar sorun çıktığını duyan var mı : Hayır (1-2 Tane Olabilir. İstisnalar Kaideyi Bozmaz.)

    Parayı Aldın İçin Rahat Olabilir. Neyse İyi Tatiller.
    Güzel Yorumlarınız icin tskler..Arkadas Cok yemis.. Ama bunu söylemek istiyorum..İci Rahat olabilir.Ama 1 kez düstük o duruma bundan sonra kimse düsmez.Cünkü herkes önlemini alır önceden..
  • 29-08-2010, 18:02:25
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Nefret02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz Sadece Yazılım Yapıyoruz. İstiyoruz ki, Sitelerini Yazdığımız Kurumların Hosting ve Domainlerini de r10 dan Bir Arkadaşımız Satsın.

    Tek Başımıza Kazanmaktansa, Hep Birlikte Kazanalım Daha İyi.

    Ama Böyle Köşe Bakkalından Maydanoz Alıp İade Etmek de Olmuyor İşte.

    Suç Bizde ki Bakkala Gittik.

    Bakkal Adam Olsaydı, Şimdiye Marketler Zinciriydi. Bilmem Anlatabildim mi?
    Öncelikle türkçede cümlenin ilk harfi büyük olur, nokta işaretine kadar özel isim gelmedikçe küçük yazılır.

    Bakkalı çakkalı yok bu işin, ihs isimtescil ve birçok domain firmasından alabilirdiniz.

    Demek ki sizde işinize önem vermemişsiniz.

    İyi çalışmalar.