Sizinle bu konuyu tartışmıcağım, benim için rahat. Iyi akşamlar.
"ipler elimde, ona göre" yaklasimi sergilemeye hakkiniz yok, ilk mesajinizda domainin size ait olmadigini ve domainle ilgili tüm durumu net bir sekilde yazmissiniz, bu durumda laga luga etmeden efendice adamlarin domainini en kisa sürede teslim edin. Pi$kinlik yapmanin hicbir anlami yok. "ben hirsizim" "kapti-kacticiyim" diyorsaniz böyle yazin ona göre daha farkli yorum yapalim.