UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizinle bu konuyu tartışmıcağım, benim için rahat. Iyi akşamlar.
Domaini Satan Kim : Tabi Siz

Ücreti ALan Kim : Siz

Hizmeti Verecek Olan: Siz


Konuyu tartısmak istemiyorsunuz üstelik.. Bu nasıl bir durum anlayamadım gitti..

iciniz rahat olabilir cünkü ücreti aldınız ve ücret gelmeseydi inaniyorum böyle bu ortalarda kalırdınız..