• 30-07-2007, 20:04:43
    #1
    Arkadaşlar konu şu indirweb.org da karanhost.com un reklamını yayınladım 1 ay boyunca. bunun karşılığındada com domaini alıcaktı. 1 ay bitti arkadaş domain almadan engelledi. sonra başka bir msn adresiyle ekledim ve sonrasındaki yazışmalar. =)

    zoraki-koca.blogspot.com/:
    merhaba
    karanhost.com:
    buyrun
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    bana bi domain borcun vardı hatırlsan
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    bide engelemişsin
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    borucunu ne zaman ödemeyi düşünüyosun
    karanhost.com:
    kardes sen bana ne dedin?
    karanhost.com:
    ?
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    indirweb.org
    karanhost.com:
    evet biliom da
    karanhost.com:
    sen bana gunde en az 20 musteri gelir dedin ama 1 kere bile ekliyen olmadi ben ekliyenleri soruom hep
    karanhost.com:

    ?
    karanhost.com:
    cevap
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    borcunu ödemezsen webmaster forumlarında şikayet edicem seni ayrıca en son bana alıcam domian sana demiştin
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    sözünde durmadın
    karanhost.com:
    nerey şikyate edecen anlamadim?
    karanhost.com:
    orasi neresi oluo
    karanhost.com:
    internet hakimi mi savcisimi?_
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    r10.net zone.org
    karanhost.com:
    firat kardes ben sana domain falan almam okey senden bi tane ziyaretci bile gelmedi
    karanhost.com:
    ****
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    onu sen siteye banneri koyerken düşünücektin o beni ilgilendirmez
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    alıyomusn almıyomusn kardeş
    karanhost.com:
    ama sen bana ne dedin?
    karanhost.com:
    sen bana gunde en az15 20 kişi gelir dedin ama bir kişi gelmedi
    karanhost.com:
    ben ne anladim bu si..işden.?
    karanhost.com:
    sole baken
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    bilemem onu ama alıyomusn almıyomusn yoksa sen bilirsni zaten
    karanhost.com:
    oke almiyorum alanin ta .aq
    zoraki-koca.blogspot.com/:

    zoraki-koca.blogspot.com/:
    ne o kızdınmı
    karanhost.com:
    oke
    karanhost.com:
    ben kızmam kardes
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    belli belli
    karanhost.com:
    kardes sana org den baska bişey alamam cunku ben bu işleri biraktim su an rusyadayim
    karanhost.com:
    okey ?
    karanhost.com:
    su an iş banka hesabimda 10 ytl var
    karanhost.com:
    baska bişey alamam
    karanhost.com:
    isimtescil.net den alabilirim sadce
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    farketmez nerden alırsan al
    karanhost.com:
    org alirm sadece
    karanhost.com:
    net com almam
    zoraki-koca.blogspot.com/:
    tamam olur
    karanhost.com:
    ama bos ver sen şimdi tehtid ettin diye aldim sanarsin
    karanhost.com:
    sen şikayet et internet polislerini
    karanhost.com:
    oke
    karanhost.com:
    hade paka ya pasol rabota
    karanhost.com:
    davay ...

    -------------------------

    birde rusçasa ne yazdıysa artık.....
  • 30-07-2007, 20:12:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Her Zaman Para Peşin Çalışmalıyız..İhtimallere Göre Çalışmamalıyız
  • 30-07-2007, 20:14:09
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    hatalı sensin domaini almadan iş yapmamalıydın ama tabi karşındaki insanın nasıl biri olduğunuda bilemiyoruz
  • 30-07-2007, 20:21:06
    #4
    2 kere daha bu şekilde başka hostingcilerden domain almıştım. ama bu ilk başıma geldi. insanlara güvenmemek lazımmış demekki bu net hayatında. tecrübe oldu benim için.
  • 30-07-2007, 20:23:09
    #5
    Alıntı
    karanhost.com:
    hade paka ya pasol rabota
    karanhost.com:
    davay ...
    " Hadi bye ya defol haydi.. "

    türkçesi bile tam değilki rusçası tam olsun
  • 30-07-2007, 20:26:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hocam insanlara güven olmuyor ödemeni her zaman peşin alıcan.
    Bende senin gibi bir iki kişiye tema verdim yarısını aldım ödemelerin gerisinide yarın yapıyoruz abi dediler kıramadım verdim temaları ama paralar hala yatıcak . Yakında bende yazıcam buraya işallah böyle bişey olmazda.

    İşin parasında değilim düşüncem böyle kişilerin hosting satmasını birazda olsa engellemek. Yazman çok iyi olmuş buraya seni ilgilendirmez müşteri gelip gelmeyeceği sana reklamı vermişse senin görevin yayınlamak müşteri toplamak değil. Hakkını ara sonuna kadar.
  • 30-07-2007, 20:37:27
    #7
    Ben yorum yazmıyorum yoksa ban yiyebilirim.......................!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 30-07-2007, 20:53:59
    #8
    Misafir
    reklam yayınlama da önce parası ödenir diye biliyorum böyle veresiye iş yaparsan rusça cevap alırsın
  • 30-07-2007, 21:01:45
    #9
    Misafir
    Hocam, adama 20-25 kişi kesin gelir gibi birşeyler demişsin herhalde, gelmedi vermem diyor
    onu çıkarttım vallahi ben,
    ama reklam reklamdır bedeli ödenmelidir. 1 ay reklama 6.59$ çok değil.