Sınırsız Bw Modamı Oldu ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sınırsız Bw Modamı Oldu ?
38
●
1.725
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Hosting Şikayetleri
Sınırsız Bw Modamı Oldu ?
1
2
3
4
5
10-03-2007, 05:32:00
#28
G60
Hostbank, Keçiören - Necatibey 15 lira tutuyor. Çayını içmeye geleyim mi?
Anladın sen onu.
Sakin beyler.
10-03-2007, 05:57:03
#29
tolgahat
Üyeliği durduruldu
İstanbul - Necatibeyde taksi ile yaklasık bi milyar tutar. Bende geliyom bankım hostum
10-03-2007, 09:54:37
#30
CaLViN
eheh ne kibarsınız öyle
otobüslere de binmezler
10-03-2007, 10:31:34
#31
H4k4nn
HostBank
dananın tırıyla geliyoruz o zaman
10-03-2007, 15:59:33
#32
GeniusTurkish
H4k4n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
HostBank
dananın tırıyla geliyoruz o zaman
dananın tırımı vardı
11-03-2007, 01:32:26
#33
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Sunucularda limitsiz normal gibi ama hosting lerde limitsiz bana anormal geliyor
11-03-2007, 01:48:36
#34
Mickey
Üyeliği durduruldu
Aynı özelliklerde bir hosting bir sağlayıcı 200 bir sağlayıcı 50 ytlye veriyorsa bunun dışındaki bütün olaylar normaldır Ni-Osman
11-03-2007, 02:01:51
#35
kb.com.tr
Üyeliği durduruldu
Bu konuda anlamsız bence birisi yol parası derdinde diğeri limit derdinde
hay yarabbi başka işimiz kalmadı....
11-03-2007, 02:21:02
#36
Mickey
Üyeliği durduruldu
kb.com.tr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu konuda anlamsız bence birisi yol parası derdinde diğeri limit derdinde
hay yarabbi başka işimiz kalmadı....
oohoo ona kalsa yaşamamız bile anlamsız
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler