Eniyisunucum a ulaşabilen varmı?
12
●787
- 18-05-2021, 01:19:56@eniyisunucum; , @HostingSepetim; dan 10 gün önce 1 adet vds aldım bazen sunucu kendiliğinden kapanıyordu panel üzerinden reboot attıktan sonra açılıyordu. Ancak dünden beri ne sitelerine nede sunucuya giriş sağlayabiliyorum internet üzerinde bulduğum telefon numaralarınada ulaşamıyorum. yani bir bakım vs bişey olduğunda en azından müşteriye bir mail vs bişey atılır uyarılır bilgi verilir. Sunucuya verdiğim parasında değilim ancak en azından ödediğim paraya hizmet almak en doğal hakkım. firmadan şikayetçiyim.
- 18-05-2021, 01:47:42şimdi gördüm tek başıma değilmişim sanırım bu konuda mağdur arkadaşlarda varmış yönetim gerekeni yapar umarımZARGON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2021, 02:07:32Üyeliği durdurulduMerhabalar,MarketMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucularımız kendini kapattı birden disklerimiz kullanılamaz hale geldi comnet veri merkezi üzerinde verileri kurtarmaya çalışıyorduk fakat başaramadık kurtarmayi yarın gün içersinde tüm müşterilerimizin Hizmetleri telafisi edilecek. - 18-05-2021, 02:18:05hocam kusura bakmayın ama bedava verseniz yine kullanmam , yaşadığınız bu şey sizin ve firmanızın imajı adına büyük bi leke bence. sizden ricam kullanamadığım gün kadar sizden geri ödeme talep ediyorum.HostingSepetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2021, 07:39:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 18-05-2021, 14:12:01Üyeliği durdurulduKimin tarafındasınız bilmiyorum fakat bizi burda yalancı duruma çıkarmaya çalıştığınız apaçık bariz, biz sabah 12:00'da Bursa'dan çıkıp İstanbul'a gittik ve gece 02:00'de geri döndük.GHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veri Merkezi'nde tek değildik yanımızda farklı firma sahibi arkadaşlarda vardı, teyit de edilebilir istersen.
Yani bir insan meslektaşına karşı böyle nasıl davranır anlamıyorum.
Sunucuya reboot attık, bir daha açılmadı boot failed verdi, yani anlamıyoruz neyi kurcalıyorsunuz?
Veri Merkezine gittiğimizde 3 tane disk attık çöpe RAID patladığı için yani daha iza etmemizin anlamı var mı?
Yani o şu anda ismi ün yapmış firmalarda hiç bu tarz olaylar yaşamadığını sanıyorsunuz sanırım?
Fransa'da koskoca veri merkezini yakıyorlar, bizim burda sunucumuzun RAID'ı patlayınca biz suçlu mu oluyoruz, kusura bakmayın ama bu yorum tarafımca hiç hoş karşılanmadı.
Bu açılan şikayet konularının daha fazlası açılacak olabilir, durum belli.
Biz Bursa'dan kalkıp veriler kaybolmasın diye İstanbul'a gidiyorsak, bir sebebi vardır muhakkak.
Bir insan meslektaşını nasıl sorgusuz sualsiz suçlayabilir hala anlamıyorum.ZARGON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz defalarca bu açıklamayı yaptık, hala daha bu konu hakkında üzerimize oynanıyor.
@eniyisunucum; üyeliği bize ait DEĞİLDİR !
Üyelik, EniyiSunucum'da daha önceden ilişkisi olan, fakat şu anda bir ilişkisi kalmamış birisine aittir.
R10 üyelikleri kişisel oldukları için ve o hesap üzerine kayıtlı olan kimlik bilgileri o kişiye ait olduğu için biz o hesabı kullanmıyoruz.
Bu yapılabilir miydi evet, fakat forum kurallarına karşı gelmek olurdu, o yüzden yapmadık.
Yani üstüme @eniyisunucum; üyeliği kimlik doğrulamada, yeni hesap açıp tekrar R10'a girmişler kaçak göçek takılıyorlar algısı yaratmayın lütfen. - 18-05-2021, 14:13:20Üyeliği durdurulduEvet haklısınız şuan insanlar üzerinde iyi bir izlenim bırakmadık fakat cihazın RAID'lerinin patlaması bizim suçumuz değil.MarketMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben dün bütün günümü İstanbul'da COMNET DC'de geçirdim ve gece 02:00'da evime döndüm. - 18-05-2021, 19:33:20Hocam yaşadıklarınız için öncelikle geçmiş olsun, ancak bu benim problemim değil açıkcası, sizin suçunuz değil , benim hiç değil. O yüzdende kullanmadığım sürenin geri ödemesini istiyorum sizden.HostingSepetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)