• 18-05-2021, 01:19:56
    #1
    @eniyisunucum; , @HostingSepetim; dan 10 gün önce 1 adet vds aldım bazen sunucu kendiliğinden kapanıyordu panel üzerinden reboot attıktan sonra açılıyordu. Ancak dünden beri ne sitelerine nede sunucuya giriş sağlayabiliyorum internet üzerinde bulduğum telefon numaralarınada ulaşamıyorum. yani bir bakım vs bişey olduğunda en azından müşteriye bir mail vs bişey atılır uyarılır bilgi verilir. Sunucuya verdiğim parasında değilim ancak en azından ödediğim paraya hizmet almak en doğal hakkım. firmadan şikayetçiyim.
  • 18-05-2021, 01:33:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dün birisi şikayet konusu açmıştı haklarında. Kimlik doğrulamada zaten hesapları da.
  • 18-05-2021, 01:47:42
    #3
    ZARGON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün birisi şikayet konusu açmıştı haklarında. Kimlik doğrulamada zaten hesapları da.
    şimdi gördüm tek başıma değilmişim sanırım bu konuda mağdur arkadaşlarda varmış yönetim gerekeni yapar umarım
  • 18-05-2021, 02:07:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MarketMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi gördüm tek başıma değilmişim sanırım bu konuda mağdur arkadaşlarda varmış yönetim gerekeni yapar umarım
    Merhabalar,

    Sunucularımız kendini kapattı birden disklerimiz kullanılamaz hale geldi comnet veri merkezi üzerinde verileri kurtarmaya çalışıyorduk fakat başaramadık kurtarmayi yarın gün içersinde tüm müşterilerimizin Hizmetleri telafisi edilecek.
  • 18-05-2021, 02:18:05
    #5
    HostingSepetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Sunucularımız kendini kapattı birden disklerimiz kullanılamaz hale geldi comnet veri merkezi üzerinde verileri kurtarmaya çalışıyorduk fakat başaramadık kurtarmayi yarın gün içersinde tüm müşterilerimizin Hizmetleri telafisi edilecek.
    hocam kusura bakmayın ama bedava verseniz yine kullanmam , yaşadığınız bu şey sizin ve firmanızın imajı adına büyük bi leke bence. sizden ricam kullanamadığım gün kadar sizden geri ödeme talep ediyorum.
  • 18-05-2021, 07:39:31
    #6
    GHS
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://prnt.sc/1329v6q
    https://prnt.sc/1329vyt
    peki )
  • 18-05-2021, 14:12:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kimin tarafındasınız bilmiyorum fakat bizi burda yalancı duruma çıkarmaya çalıştığınız apaçık bariz, biz sabah 12:00'da Bursa'dan çıkıp İstanbul'a gittik ve gece 02:00'de geri döndük.
    Veri Merkezi'nde tek değildik yanımızda farklı firma sahibi arkadaşlarda vardı, teyit de edilebilir istersen.
    Yani bir insan meslektaşına karşı böyle nasıl davranır anlamıyorum.

    Sunucuya reboot attık, bir daha açılmadı boot failed verdi, yani anlamıyoruz neyi kurcalıyorsunuz?

    Veri Merkezine gittiğimizde 3 tane disk attık çöpe RAID patladığı için yani daha iza etmemizin anlamı var mı?

    Yani o şu anda ismi ün yapmış firmalarda hiç bu tarz olaylar yaşamadığını sanıyorsunuz sanırım?
    Fransa'da koskoca veri merkezini yakıyorlar, bizim burda sunucumuzun RAID'ı patlayınca biz suçlu mu oluyoruz, kusura bakmayın ama bu yorum tarafımca hiç hoş karşılanmadı.

    Bu açılan şikayet konularının daha fazlası açılacak olabilir, durum belli.
    Biz Bursa'dan kalkıp veriler kaybolmasın diye İstanbul'a gidiyorsak, bir sebebi vardır muhakkak.


    ZARGON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün birisi şikayet konusu açmıştı haklarında. Kimlik doğrulamada zaten hesapları da.
    Bir insan meslektaşını nasıl sorgusuz sualsiz suçlayabilir hala anlamıyorum.
    Biz defalarca bu açıklamayı yaptık, hala daha bu konu hakkında üzerimize oynanıyor.
    @eniyisunucum; üyeliği bize ait DEĞİLDİR !

    Üyelik, EniyiSunucum'da daha önceden ilişkisi olan, fakat şu anda bir ilişkisi kalmamış birisine aittir.
    R10 üyelikleri kişisel oldukları için ve o hesap üzerine kayıtlı olan kimlik bilgileri o kişiye ait olduğu için biz o hesabı kullanmıyoruz.

    Bu yapılabilir miydi evet, fakat forum kurallarına karşı gelmek olurdu, o yüzden yapmadık.
    Yani üstüme @eniyisunucum; üyeliği kimlik doğrulamada, yeni hesap açıp tekrar R10'a girmişler kaçak göçek takılıyorlar algısı yaratmayın lütfen.
  • 18-05-2021, 14:13:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    MarketMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kusura bakmayın ama bedava verseniz yine kullanmam , yaşadığınız bu şey sizin ve firmanızın imajı adına büyük bi leke bence. sizden ricam kullanamadığım gün kadar sizden geri ödeme talep ediyorum.
    Evet haklısınız şuan insanlar üzerinde iyi bir izlenim bırakmadık fakat cihazın RAID'lerinin patlaması bizim suçumuz değil.
    Ben dün bütün günümü İstanbul'da COMNET DC'de geçirdim ve gece 02:00'da evime döndüm.
  • 18-05-2021, 19:33:20
    #9
    HostingSepetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet haklısınız şuan insanlar üzerinde iyi bir izlenim bırakmadık fakat cihazın RAID'lerinin patlaması bizim suçumuz değil.
    Ben dün bütün günümü İstanbul'da COMNET DC'de geçirdim ve gece 02:00'da evime döndüm.
    Hocam yaşadıklarınız için öncelikle geçmiş olsun, ancak bu benim problemim değil açıkcası, sizin suçunuz değil , benim hiç değil. O yüzdende kullanmadığım sürenin geri ödemesini istiyorum sizden.