• 22-06-2014, 15:54:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Bir daha yaşamaman dileğiyle. Bir açıklama borcum var netinternete...

    Netinternet'e ilk defa makina gönderdik yıl 2010 civarı yanlış hatırlamıyorsam. Core i7 en güçlü donanımlardan biri. Ram sorunumuz olmuştu. Sağolsunlar yardımcı oldular. Sonra o makinayı kendimize çektik yerine hp 2u makina gönderdik. Gelen makinadaki ramleri söküp kendi yeni ramlerimizi takıp şirket için sunucu olarak kullanmaya başladık.

    Osman beyin çok yardımını gördüm ama ne donanımda eksik vardı ne yazılımlarda, ne de destek konusunda. Adamlar supermicronun bir çok sunucusunu sipariş ediyor. Onbinlerce liralık yatırım yapıyor. Bu adamlar aç gözlü değiller. Müşterileri için elinden geleni yapıyorlar.

    Utanmadan iftira atmış arkadaşım dediğin adam...
    Eskiden arkadaşımdı, şimdi değil. Bu olaydan sonra kendi kendine herşeyi bitirdi saten..



    İşlemciyi göndermeye korkuyorum onuda alıp yenisini vermeyecek diye, x6 yı önce gönder diyorum öylede göndermiyor, para farkını gönder diyorum onuda göndermiyor.. Çaresiz çaresiz oturuyoruz..
  • 22-06-2014, 18:42:19
    #11
    cheki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam beni 1 defa dolandırdı. Forumda arama yaparsaniz bulacaksınızdir bu üç kağıtçıyı
    Arkadaşa katılıyor Forumda ontibilisim yazması yeterli olacaktı.

    http://prntscr.com/3vdhit
  • 22-06-2014, 21:28:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Anakarta uyumlu işlemci bulmak için modeli verimerkezine sordum ve 32 gb ram destekliyor denilen anakart 16 gb destekliyor çıktı. Sanırım verimerkezi onuda değiştirdi :/
  • 23-06-2014, 01:32:23
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    furkanturkyilma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anakarta uyumlu işlemci bulmak için modeli verimerkezine sordum ve 32 gb ram destekliyor denilen anakart 16 gb destekliyor çıktı. Sanırım verimerkezi onuda değiştirdi :/
    Kendiside muhtemelen bilmiyordur kaç gb desteklediğini, 32 diye sallamıştır.
  • 23-06-2014, 09:23:29
    #14
    Genco bildiğin sahtekar
  • 24-06-2014, 16:25:10
    #15
    geçmiş olsun.
  • 30-06-2014, 12:11:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Disstortion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun.
    Teşekkürler
  • 08-07-2014, 19:26:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Onur Torumoğlu adlı *********** Cion Bilisim isminde yeni bir firma açmıştır.. Herkesin dikkatli olmasını diliyorum..
  • 09-07-2014, 00:48:38
    #18
    geçmiş olsun