• 23-01-2007, 17:54:43
    #1
    Arkadaşlar Vbulletin lisans arıyorum acil olarak..
  • 23-01-2007, 19:38:53
    #2
    2 forum sitemden 1 tanesini kapattim, boşta vb lisansım var ve satmayı düşünüyorum..

    ne kadar verirsin arkadasım?
  • 23-01-2007, 20:19:33
    #3
    Pm attım arkadaşım..
  • 24-01-2007, 16:39:13
    #4
    Misafir
    Koray bende pm alabilirmiyim? fiyatı
  • 24-01-2007, 16:48:12
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende vb lisansı alacağım fiyatı ne kadar kardeş...

    eğer anlaşabilirsek alırım...
  • 28-01-2007, 20:48:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben satıorum 150 ytl ilgilenen

    msn : info@filetostore.com
  • 01-02-2007, 14:21:56
    #7
    Forumu kapattım bende.
    Sadece şifreleri olan ve expired olmuş bir lisansım var.
    İlgilenirseniz satabilirim.
    3,6,2 en son indirilebilen versiyon.
  • 01-02-2007, 18:11:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bende bir pm alsaydım.
  • 01-02-2007, 21:45:55
    #9
    Misafir
    vb lisans arama bölümü gibi olmuş bende pm alabilirim lisans fiyat ile alakali.