Ardas'a PM atmıştım ama www'ye mi atmalıydım?
Hesabı bu gece alabilirsem çok iyi olacaktı...
Rapid Market
489
●24.540
- 30-09-2008, 16:58:47Aylık değilde biraz daha uygun fiyata 3 aylık hesap alabiliyor muyuz? Alamasak bile ben aylık almak istiyorum. İşbank bilgilerinizi pm gönderin.
- 01-10-2008, 17:07:203 aylık hesap açılmıyor satanların nerden aldığı belli değil (: Banka bigilerini p.m ledim (:calimero232 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not : Kusura bakmayın bayram dolayısıyla ilgilenemedik (: - 01-10-2008, 17:09:39Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleP.M'ler Yollandı (:Alıntı
- 01-10-2008, 22:47:00Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
P.M attım (: Mail adresinizi yollarsanız açcam (:
Bayram ziyaretlerinden dolayı anca yeni eve geldik
Edit : Hesap verilmiştir hayırlı olsun (:
- 05-10-2008, 10:43:16bir hesapta ben satın alıp denemek istiyorum.
"www" arkadaşımız, pm ile istediğim bilgilendirmeyi sundu ve gayet mantıklı bir olay olduğuna kanaat getirdim...
banka bilgilerinizi alabilir miyim?
