• 29-09-2008, 22:01:23
    #28
    Ardas'a PM atmıştım ama www'ye mi atmalıydım?
    Hesabı bu gece alabilirsem çok iyi olacaktı...
  • 30-09-2008, 15:19:30
    #29
    evet banada acil gerekiyodu . ama uzun sürmezse alıcam .
  • 30-09-2008, 16:58:47
    #30
    Aylık değilde biraz daha uygun fiyata 3 aylık hesap alabiliyor muyuz? Alamasak bile ben aylık almak istiyorum. İşbank bilgilerinizi pm gönderin.
  • 01-10-2008, 17:07:20
    #31
    calimero232 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık değilde biraz daha uygun fiyata 3 aylık hesap alabiliyor muyuz? Alamasak bile ben aylık almak istiyorum. İşbank bilgilerinizi pm gönderin.
    3 aylık hesap açılmıyor satanların nerden aldığı belli değil (: Banka bigilerini p.m ledim (:

    Not : Kusura bakmayın bayram dolayısıyla ilgilenemedik (:
  • 01-10-2008, 17:09:39
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ardas'a PM atmıştım ama www'ye mi atmalıydım?
    Hesabı bu gece alabilirsem çok iyi olacaktı...
    Alıntı
    pm ile msn adresi alabilir miyim?
    P.M'ler Yollandı (:
  • 01-10-2008, 22:40:40
    #33
    Ben arkas'a ödeme yaptım. İki akşam önce de "1-2 saat sonra hesabı gönderirim" demişti ama hala bir haber alamadım.

    Bayram telaşı vs.'dir umarım ama bayağı hayal kırıklığı oldu. Bir ton şey indirmem gerekiyordu sıra sıra tın tın indiriyorum hala...
  • 01-10-2008, 22:47:00
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben arkas'a ödeme yaptım. İki akşam önce de "1-2 saat sonra hesabı gönderirim" demişti ama hala bir haber alamadım.

    Bayram telaşı vs.'dir umarım ama bayağı hayal kırıklığı oldu. Bir ton şey indirmem gerekiyordu sıra sıra tın tın indiriyorum hala...

    P.M attım (: Mail adresinizi yollarsanız açcam (:

    Bayram ziyaretlerinden dolayı anca yeni eve geldik

    Edit : Hesap verilmiştir hayırlı olsun (:
  • 04-10-2008, 15:07:25
    #35
    Satış aktif (:
  • 05-10-2008, 10:43:16
    #36
    bir hesapta ben satın alıp denemek istiyorum.

    "www" arkadaşımız, pm ile istediğim bilgilendirmeyi sundu ve gayet mantıklı bir olay olduğuna kanaat getirdim...

    banka bilgilerinizi alabilir miyim?