• 25-05-2014, 20:38:57
    #10
    Lisans "yLmz" adlı r10 kullanıcısına satılmıştır.
  • 25-05-2014, 20:45:25
    #11
    mirach61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Takas yapmıyorum, çünkü komple site vs. kapattım. Sadece satış var, takas yok.
    Hocam almayı düşünüyorum daha önceden ne sitesiydi sorun çıkar mı ?
  • 25-05-2014, 21:26:48
    #12
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam almayı düşünüyorum daha önceden ne sitesiydi sorun çıkar mı ?
    Lisans "yLmz" adlı r10 kullanıcısına satılmıştır.