• 10-03-2006, 14:02:43
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar aşağıda bir cümle var. Ingilizceye çevirirmisiniz. Ben çevirince anlamıyorlar heralde. Hep sorunlar çıkıyor.

    Merhaba. Hosting ücretimi yatırdım. Accountumu açarmısınız. Yedek alıp dedicated'e geçeceğim.
  • 10-03-2006, 14:14:57
    #2
    SweetDreams adlı üyeden alıntı:
    Arkadaşlar aşağıda bir cümle var. Ingilizceye çevirirmisiniz. Ben çevirince anlamıyorlar heralde. Hep sorunlar çıkıyor.

    Merhaba. Hosting ücretimi yatırdım. Accountumu açarmısınız. Yedek alıp dedicated'e geçeceğim.
    Hello I have paid for hosting. Could you open my account. I will back up and buy the dedicated..

    anlamazlarsa küfür et
  • 10-03-2006, 14:21:21
    #3
    Misafir
    Teşekkürler MoNaRcH.
    Yedeksiz kaldım ortada Dosyaları kurtarma derdine düştüm.
  • 10-03-2006, 14:27:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun dostum ..
  • 10-03-2006, 17:02:21
    #5
    Misafir
    bendende bi geçmiş olsun
  • 10-03-2006, 17:41:43
    #6
    kardeş ne yap et yedeği al bi terslik olursa evlat acısı gibi koyar
  • 11-03-2006, 15:02:08
    #7
    Misafir
    MoNaRcH cevap yazdılar ama açmadılar. Cevabı pasteliyom.

    Dear Sir or Madam

    Thank you for contacting customer support. You will need to purchase a Dedicated Server before we can escalate this to have the shared hosting account unsuspended. Sorry for any confusion or inconvenience.

    Please let us know if we can help you in any other way.

    Sincerely,

    Christopher D.
    Customer Service Representative
  • 11-03-2006, 15:04:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Müşteri desteğiyle temas kurmak için sana teşekkür ederim. Sen, adanmış bir servisçiyi satın almaya ihtiyaç duyacaksın, biz, paylaşılan ev sahipliği yapan hesaba asılmamış sahip olması için bunu yayabilmeden önce. Herhangi bir kargaşa veya rahatsızlık için üzgün.

    Lütfen bilmemiz için bize izin ver, eğer biz, herhangi bir diğer yolda sana yardım edebilirsek.

    Hemençevirin yalancısıyım
  • 11-03-2006, 15:04:45
    #9
    Misafir
    Bu adamlar gerçekten laftan anlamıyor. Ben şimdi dedicated e geçsem benim siteyi sorunsuz taşıyıp taşımıycakları mechul. Arada kaynama olmasın diye yedek almak istiyorum sonra kendim taşırım. Ne ftp ne sql bağlanıyor şimdi. Bunlarında hostu açmaya niyeti yok.

    Birşeyler yazmalıyım ama ne yazayım?