Arkadaşlar aşağıda bir cümle var. Ingilizceye çevirirmisiniz. Ben çevirince anlamıyorlar heralde. Hep sorunlar çıkıyor.

Merhaba. Hosting ücretimi yatırdım. Accountumu açarmısınız. Yedek alıp dedicated'e geçeceğim.