• 13-02-2006, 00:21:56
    #19
    Üyeliği durduruldu
    olm zeynel bw tüketmekten başka bi işe yaramıyorsun
  • 13-02-2006, 00:37:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ya bu nasıl yapılır vbulletin de ?
  • 13-02-2006, 01:47:12
    #21
    Misafir
    1 tanede yetmiyor yahoo slurp çifter çifter geliyor
  • 13-02-2006, 17:31:22
    #22
    Misafir
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    paintten direk .gif e çevir sendede öyle olur
    Tuu bi de "paint kullanıyorum" diyor açık açık
  • 13-02-2006, 20:56:02
    #23
    Misafir
    bana Guguldan Botluk teklıfı geldi düşünme aşamasındayım
  • 13-02-2006, 20:57:19
    #24
    yaw bu botlar hiç cikmiyor forumdan ne iştir sevdiler heralde bizi
  • 13-02-2006, 21:32:13
    #25
    Misafir
    Google (5), MSNBot

    bence google turkıye hıle yapanları araştırıyo
  • 13-02-2006, 21:37:49
    #26
    Üyeliği durduruldu
    GreedyMemory adlı üyeden alıntı:
    Tuu bi de "paint kullanıyorum" diyor açık açık
    napiyim başka resim programım yok.Irfanview kurdum ama onada alışamadım sildim