• 13-02-2006, 00:05:52
    #10
    Misafir
    senin tarayıcı pembemi

    delikanlı adamı bozar
  • 13-02-2006, 00:06:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MSNBot, Google, Yahoo! Slurp
    Billy billy billy dioduk sabahtan beri oda geldi.
    eee kamberdiz dügün olmazdi tabi.
  • 13-02-2006, 00:09:24
    #12
    Misafir
    Billy kulağı çınladı oda hemen botları yolladı
  • 13-02-2006, 00:09:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    senin tarayıcı pembemi

    delikanlı adamı bozar
    olm pembe fayırfokusmu olur hatta fayırfokustan geçtim renkli tarayıcı olurmu hepsi gümüş araç çubuğuda koyu gök rengidir
    maynah
  • 13-02-2006, 00:10:58
    #14
    Misafir
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    olm pembe fayırfokusmu olur hatta fayırfokustan geçtim renkli tarayıcı olurmu hepsi gümüş araç çubuğuda koyu gök rengidir
    maynah
    sana bellimi olur

    kendi zevkine göre pembe yapabilirsin en doğal hakkın
  • 13-02-2006, 00:13:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    sana bellimi olur

    kendi zevkine göre pembe yapabilirsin en doğal hakkın
    seni tokatlarım haaaaa

    benim en sevdiğim renk mavi
  • 13-02-2006, 00:15:02
    #16
    Misafir
    ama en çok kullandığın renk pembe
  • 13-02-2006, 00:20:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    en çok kullandığım renkler
    1-Mavi (Türklüğü temsil eder)
    2-Yeşil (İslam'ı temsil eder)
    3-Kırmızı (Kanı temsil eder)***


    ***Bilmem mesaj ilgili yere gidiyormu
  • 13-02-2006, 00:21:15
    #18
    Misafir
    havalar soğudu ya