Google Aramızda - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Google Aramızda
25
●
1.635
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Google Aramızda
1
2
3
13-02-2006, 00:05:52
#10
zeynelkoc
Misafir
senin tarayıcı pembemi
delikanlı adamı bozar
13-02-2006, 00:06:30
#11
dursunbaba
Üyeliği durduruldu
MSNBot, Google, Yahoo! Slurp
Billy billy billy dioduk sabahtan beri oda geldi.
eee kamberdiz dügün olmazdi tabi.
13-02-2006, 00:09:24
#12
GmnD
Misafir
Billy kulağı çınladı oda hemen botları yolladı
13-02-2006, 00:09:52
#13
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
senin tarayıcı pembemi
delikanlı adamı bozar
olm pembe fayırfokusmu olur hatta fayırfokustan geçtim renkli tarayıcı olurmu
hepsi gümüş araç çubuğuda koyu gök rengidir
maynah
13-02-2006, 00:10:58
#14
zeynelkoc
Misafir
Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
olm pembe fayırfokusmu olur hatta fayırfokustan geçtim renkli tarayıcı olurmu
hepsi gümüş araç çubuğuda koyu gök rengidir
maynah
sana bellimi olur
kendi zevkine göre pembe yapabilirsin en doğal hakkın
13-02-2006, 00:13:03
#15
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
sana bellimi olur
kendi zevkine göre pembe yapabilirsin en doğal hakkın
seni tokatlarım haaaaa
benim en sevdiğim renk mavi
13-02-2006, 00:15:02
#16
zeynelkoc
Misafir
ama en çok kullandığın renk pembe
13-02-2006, 00:20:13
#17
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
en çok kullandığım renkler
1-Mavi (Türklüğü temsil eder)
2-Yeşil (İslam'ı temsil eder)
3-Kırmızı (Kanı temsil eder)***
***Bilmem mesaj ilgili yere gidiyormu
13-02-2006, 00:21:15
#18
zeynelkoc
Misafir
havalar soğudu ya
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler