• 12-02-2006, 22:35:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ahanda Gugul Botunu yakaladım aramızda acanlık yapıyor

    a
  • 12-02-2006, 22:36:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yahoo botuda gelmiş Teker Teker gelin

    radmin köşeyi döndün hadi yine iyisin
  • 12-02-2006, 22:37:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tek Google mi
    Yahoo! Slurp, Google

    ama burada önemli biri eksik. Bill amcanın kulakları cınlıo
  • 12-02-2006, 22:44:07
    #4
    neden google şeklinde gözüküyorki?
    googlebot olarak giriş yapmıyormuydu bu
  • 12-02-2006, 22:45:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aha zaten üste yazıyor
    Böcükler basmış gene burayı
  • 12-02-2006, 22:46:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Vega adlı üyeden alıntı:
    neden google şeklinde gözüküyorki?
    googlebot olarak giriş yapmıyormuydu bu
    radmin'e bağlı o aslında istese dopaç da yazar
  • 12-02-2006, 23:38:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    google bota bu şekilde giriş izin verdiyse google yazmasi normaldir
  • 13-02-2006, 00:02:48
    #8
    Misafir
    google ı boşverde malatyalı senin kullandığın pc yi yiyim ne biçim renktir o öyle
  • 13-02-2006, 00:04:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    google ı boşverde malatyalı senin kullandığın pc yi yiyim ne biçim renktir o öyle
    paintten direk .gif e çevir sendede öyle olur