• 24-06-2024, 14:49:45
    #64
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavaş sil deseydin Kuduz it her yere saldırır kardeşim.
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen onu bırak. Adam dün yazmış ya. Lübnanı 1 hafta Türkiyeyi 2 haftada haritadan silerler diye 😅 Yok arkadaş ya. Allah sonumuzu hayır etsin inşallah. Ne diyeyim.
    yazılarınızı okurken aklıma gelen tipler



    neden daha önce engellemediysem…
  • 24-06-2024, 14:53:12
    #65
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılarınızı okurken aklıma gelen tipler



    neden daha önce engellemediysem…
    Aaa, tüh ya. Bu benim aklıma neden gelmedi ki bu zamana kadar. Çok önemli bir makam ve şerefe sahip olmalısınız. Kendinizi bizden mahrum edeceğiniz için büyük bir yas içindeyiz efendim. Özlem ve minnetle aziz insan. Yolunuz açık olsun
  • 24-06-2024, 15:13:18
    #66
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılarınızı okurken aklıma gelen tipler



    neden daha önce engellemediysem…
    Aynı zekaya sahip olduğun içindir. Biz böyle izliyoruz
  • 24-06-2024, 17:48:38
    #67
    3 ncü dünya savaşı hiç bir zaman olmayacak : ) herkes komplo teorilerini bir kenara bırakıp strese girmekten vazgeçin : )
  • 24-06-2024, 19:38:16
    #68
    Kıyametten önce kıyamet alametleri olarak 3 Dünya savaşı'nın çıkacağını ben çocukluğumdan beri biliyorum duyuyorum maalesef çıkacak. Ama bugün ama yarın. Hatta devamında şunlar söyleniyor artık dünya gelişmiş silahları sahip olamayacağı için daha doğrusu kullanılamayacağı için yecüc mecüc herkesi kılıç kalkanla öldürecek deniyor. Yoksa 80-100 milyar yecüc mecüc halkının ne kadar kalabalık olsalar da dünyayı kıyıma uğratması mümkün değil
  • 24-06-2024, 19:57:08
    #69
    Ekonomik kriz varken istersen milyonlarca askerin tankın uçağın olsa neye yarar?
    Süper ultra askeri güç olmuşuz da haberimiz yok.
    Uzun zamandır gülmüyordum sayfalarca güldüm size teşekkür ederim.
    Kendimi kahvede gibi hissettim.
  • 24-06-2024, 20:41:23
    #70
    Sergilenen araçları sevkiyat diye paylaşmanız garip olmuş.
    ABD, yunana da zırhlı araç yığıyor, konuşacaksan bunu konuş
  • 24-06-2024, 22:40:21
    #72
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomik kriz varken istersen milyonlarca askerin tankın uçağın olsa neye yarar?
    Süper ultra askeri güç olmuşuz da haberimiz yok.
    Uzun zamandır gülmüyordum sayfalarca güldüm size teşekkür ederim.
    Kendimi kahvede gibi hissettim.
    Sizin gibi insanların Atatürk resmi kullanmaması gerekiyor. Resmindeki kişi bu millet ile bırak uçağı yiyecek bulamazken kurdu. Bu millet tankı topu varken mi savaşamayacak. Senin gibi vatandaşı olursa zor tabi Allah'tan bizim gibi evlatları var.

    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sergilenen araçları sevkiyat diye paylaşmanız garip olmuş.
    ABD, yunana da zırhlı araç yığıyor, konuşacaksan bunu konuş
    Yazıyı okusan zaten belirttim al bunu saklarsın videosuda var istersen gel dm den atarım.