Ekonomik kriz varken istersen milyonlarca askerin tankın uçağın olsa neye yarar?
Süper ultra askeri güç olmuşuz da haberimiz yok.
Uzun zamandır gülmüyordum sayfalarca güldüm size teşekkür ederim.
Kendimi kahvede gibi hissettim.
Sizin gibi insanların Atatürk resmi kullanmaması gerekiyor. Resmindeki kişi bu millet ile bırak uçağı yiyecek bulamazken kurdu. Bu millet tankı topu varken mi savaşamayacak. Senin gibi vatandaşı olursa zor tabi Allah'tan bizim gibi evlatları var.
Sergilenen araçları sevkiyat diye paylaşmanız garip olmuş.
ABD, yunana da zırhlı araç yığıyor, konuşacaksan bunu konuş
Yazıyı okusan zaten belirttim al bunu saklarsın videosuda var istersen gel dm den atarım.