• 04-03-2024, 16:48:53
    #1
    Esnaflar bir birine sıkıyor.



    https://twitter.com/Darkwebhaber/sta...09514651721842
  • 04-03-2024, 16:50:24
    #2
    Vardır aralarında alıp veremedikleri her yerde böyle esnaf esnafı sevmiyor komşuluk yok ki. Ticarette düzgün iş bekleyelim
  • 04-03-2024, 16:50:34
    #3
    Adalet sadece saray ismi
  • 04-03-2024, 16:51:41
    #4
    Güzel bir çalışma olmuş.
    Biri mezar, biri hapis. Hayırlısı olsun.
  • 04-03-2024, 16:52:39
    #5
    Görüntüleri yeni izleme fırsatı buldum. İçeri ilk gelen herhalde göz korkutma amacı ile girmiş. Başta ayağına sıkıyor. Ama karşısındaki kişide de silah olduğunu görünce bu defa ayağa değil göğüse nişan almaya çalışıyor. Hatta yanlış görmediysem karşısındakinden önce ilk mermiyi atıyor ama isabet ettiremiyor. Yarım saniye sonra karşısındaki adam nişan alıyor ve çoktan ateş etmeye başlıyor.

    Yazık..
  • 04-03-2024, 16:55:40
    #6
    Esencılıs gibi

    o değil adam 2 silahla vuramadı ya tek silahla gitti
  • 04-03-2024, 16:55:50
    #7
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vardır aralarında alıp veremedikleri her yerde böyle esnaf esnafı sevmiyor komşuluk yok ki. Ticarette düzgün iş bekleyelim
    Senin ne işin var forumda Bu gün pazartesi postanı dağıtsana
  • 04-03-2024, 16:57:17
    #8
    denqesiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esencılıs gibi
    adam cift tabanca daliyor :d
  • 04-03-2024, 16:57:49
    #9
    Türkiye'de eskisi gibi esnaflık kalmadı. Eskiden olsa esnaf birbirini kollar, sever, sayar ve bir durum olduğunda yardım ederdi. Şu hale bak.
    Bakkalda mı satıyorlar bu silahları