• 18-07-2023, 07:05:52
    #1
    Etkileşimi çok fazla düştü. Sizce tutar mı?
  • 18-07-2023, 07:07:00
    #2
    Tutmaz gibi görünüyor
  • 18-07-2023, 07:16:08
    #3
    Bence hayir
  • 18-07-2023, 07:18:33
    #4
    tutmaz çıktığı ilk zamanlar adı çok fazla anıldı ama unutulup gitti:d
  • 18-07-2023, 07:21:07
    #5
    100m kullanıcıya ulaşmış diyorlardı sence ?
  • 18-07-2023, 07:25:09
    #6
    Hashtag olup, takipçi taşıma fonksiyonu olmasaydı yeni bir mecra sayılıp şuan devam ediyor olabilirdi. Uzun vadede yavaş yavaş iş yapacaktır, twitter beli doğrultursa yavaşlama hızı artar. Kendi düişüncelerim bunlar, çok abes bir platform değil
  • 18-07-2023, 07:26:54
    #7
    6 aya kepenk kapatır.
  • 18-07-2023, 07:42:09
    #8
    Şuan Avrupa'da kullanılamıyor.
  • 18-07-2023, 08:03:40
    #9
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100m kullanıcıya ulaşmış diyorlardı sence ?
    Ben hiç öngörüde bulunamıyorum. Ama inanılmaz bir etkileşim düşüşü yaşadı.