Bende kazım yapanlardan birisiydim ethereum için mining bitmiş durumda şuanda, ve kazılacak karlı bir coin yok şuan benim için hepsi amd ekran kartıydı sistemi yavaştan satmaya geçiyorum
bu konuda sizin fikirleriniz nelerdir?
piyasaya çok fazla ekran kartı girecek oyuncular sevinebilir artık