• 25-11-2005, 06:28:04
    #10
    Babam da annem de Türk'tür, Bulgaristan göçmeniyim, takma adım ve soyadım "Alexis Canver". Başkaa
  • 27-11-2005, 00:54:35
    #11
    Konu sapıyor, özelden halledin lütfen...
  • 27-11-2005, 08:42:32
    #12
    Misafir
    Neyse biz insanlara fazla yüz veriyoruz sanırım

    Kal sağlıcakla..
  • 29-11-2005, 11:12:09
    #13
    Yüz verme ile ne alakası var, konu "pacman turkey". Başka şeylerden bahsetmek yanlış olur. PM ile istediğimizi konuşabiliriz yani.