• 22-11-2005, 01:30:28
    #1
    yabancı sitelerde gördüm bizim türk bayragı üstüne isviçre bayragı geçiriyorlar bede bunu yaptım


  • 22-11-2005, 01:43:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anlamadım ama güzel :lol:
  • 22-11-2005, 02:08:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sanki pacman Türkiye'yi yiyiyormuş gibi olmuş :S
  • 22-11-2005, 07:21:07
    #4
    Hehehehehe ellerine saglık
  • 22-11-2005, 07:40:11
    #5
    Mp3Powers.Com adlı üyeden alıntı:
    sanki pacman Türkiye'yi yiyiyormuş gibi olmuş :S

    Bayrak resminden başka bişi görem iyorum?
  • 22-11-2005, 08:52:14
    #6
    aykut ellerine sağlık güzel olmus. bana kalsa hayvanların altına sererim o adilerin bayrağını..
  • 22-11-2005, 13:34:39
    #7
    Biri anlatsın yaw. Noldu şimdi? İş mi yaptı yani Aykut?
  • 22-11-2005, 18:41:55
    #8
    Sanırım avrupayı yiyip bitiren pacman animasyonundan bahsediyorlar Korkuyorlar tabi herifler Türklerden...
  • 23-11-2005, 17:02:36
    #9
    Misafir
    ALEXIS adlı üyeden alıntı:
    Sanırım avrupayı yiyip bitiren pacman animasyonundan bahsediyorlar Korkuyorlar tabi herifler Türklerden...
    Bu arada sormadan geçemeyeceğim.
    Baba tarafın hangi ülkeden ?