• 12-05-2022, 10:16:52
    #10
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Değer kaybı hızla artmaya devam ediyor.
  • 12-05-2022, 10:17:29
    #11
    luna= kurbağa haşlama= sazan avı👍
  • 12-05-2022, 10:21:21
    #12
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    kripto piyasası bitmiştir benim için.
  • 12-05-2022, 10:22:11
    #13
    ABD enflasyonu dün %8,3 oldu. Fed faiz arttırdı. Dünya ekonomisi uçurumun ucunda şuan her an her şey olabilir
  • 12-05-2022, 10:24:24
    #14
    Web Tasarım ve Yazılım
    Bana öyle geliyor ki bir çok insan batacak.
    BTC pandemi başındaki değerlerine dönecek
  • 12-05-2022, 10:26:02
    #15
    SMM Global adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşerim ben çektim kafam rahat bir şekilde ortalığın durulmasını bekliyorum.
    +Bende çorba parasını çektim. Rahatım 😅
  • 12-05-2022, 11:42:42
    #16
    Bozup niye fiziki dolar almiyorsunuz? Yastik altı en iyisi..
  • 12-05-2022, 12:05:44
    #17
    USDT alternatif olarak ne önerirsiniz. USDC veya BUSD?
  • 12-05-2022, 12:17:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    c3yhun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ucuz dedik 1.5$ luna alalım dedik 15 cent oldu sjsdhjshdjsd
    EDİT: 200$ yatırım bir gecede 5$ oldu hayret bişey büyük yatırımı olanların durumunu düşünmek bile istemiyorum