Nasıl ki başkalarının "Ayasofya" hakkında aldığımız karara karışmasını istemiyorsak, biz de başka ülkelerin kararlarına karışamayız. Ben yapınca iyi, başkası yapınca tü kaka mantığı ile iş yürümez. Gereksiz yere insanları nefrete sürüklemenin alemi yok.