e-Bay'de kasaba satıldı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
e-Bay'de kasaba satıldı
15
●
1.388
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
e-Bay'de kasaba satıldı
1
2
25-11-2007, 11:44:37
#10
hun
Üyeliği durduruldu
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende ebay kasap a satıldı sanıyorum
Bende öyle anladım
3 milyar dolardı da yanlışlıkla milyonmu yazmışlar diyodum
25-11-2007, 12:02:11
#11
Ugur1905
Üyeliği durduruldu
ebay de ucak gemisi satmak
25-11-2007, 13:51:04
#12
HoST13
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende ebay kasap a satıldı sanıyorum
Bende öyLe sandım iLk meğer kasaba almış adam way be bizdaha bi serveri zor alıyoruz
25-11-2007, 13:59:49
#13
Erol
Üyeliği durduruldu
ne kasapmış bea diordum ama başlıktaki gibi değilmiş
26-11-2007, 03:19:29
#14
VirtuE
İlk başta bende sizin gibi sanmıştım ama sonradan çaktım davayı
26-11-2007, 11:33:18
#15
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
bende kasap anladım yav
26-11-2007, 11:45:04
#16
hengame
vaybea hadi arkadaslar ayda imarlı arsa satıyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler