• 22-03-2024, 13:44:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar dün beyin fırtınası ile bir internet depolama yontemi buldum sizce bunu operatorlerle paylaşsam mantıklı olurmu?
  • 22-03-2024, 13:45:16
    #2
    kim tutar seni
  • 22-03-2024, 13:48:23
    #3
    R10.NET'in Bence En İyisi
    İnternet depolama dediğin ne 😂 konuyu biraz açman lazım ki bi yanıt verelim
  • 22-03-2024, 13:49:53
    #4
    Lisede wifiden internet depolama adlı uygulamaya 2 saat internet depoladıktan sonra eve gidince çalışmadığını görmek… anılar
  • 22-03-2024, 13:51:22
    #5
    Böyle bir şey mümkün değil.
  • 22-03-2024, 13:51:26
    #6
    Böyle bisey mümkün değil
    İnternet anlık iletişim ağı demektir. Depolanacak türde bir veri değildir.
  • 22-03-2024, 13:51:28
    #7
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisede wifiden internet depolama adlı uygulamaya 2 saat internet depoladıktan sonra eve gidince çalışmadığını görmek… anılar
    vay be lükse bak ben lisedeyken samsung kızaklı a250 ile foto çekmeye çalışıyodum😄
    • AFNaNTiK
    AFNaNTiK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-03-2024, 13:52:25
    #8
    SunucuCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bisey mümkün değil
    İnternet anlık iletişim ağı demektir. Depolanacak türde bir veri değildir.
    işte direk depolamadan bahsetmiyorum olay farklı
  • 22-03-2024, 13:56:32
    #9
    Kurumsal PLUS
    Saat erken degil mi