• 10-04-2022, 00:59:15
    #1
    Selamlar,

    0216'lı numaraya whatsapp almak istiyoruz? Numara bizim ofisteki telefon numaramız, yeni numara almayacağız.

    Nasıl yapabiliriz? Fiyatı nedir? Bilenler varsa bilgilendirirse sevinirim
  • 10-04-2022, 01:00:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Whatsapp dan iletişime geçildi
  • 10-04-2022, 01:00:17
    #3
    🏆 SMM-PANEL.NET
    whatsappdan numarayı girdikten sonra kod olarak değil de arama olarak isteyeceksiniz arayıp kod söylenecek diye biliyorum. tam emin değilim
  • 10-04-2022, 01:04:29
    #5
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whatsappdan numarayı girdikten sonra kod olarak değil de arama olarak isteyeceksiniz arayıp kod söylenecek diye biliyorum. tam emin değilim
    Telefonun sürekli internete bağlı olması gerekmiyor mu whatsapp web için
  • 10-04-2022, 01:06:00
    #6
    🏆 SMM-PANEL.NET
    AcilCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun sürekli internete bağlı olması gerekmiyor mu whatsapp web için
    whatsapp beta da bu problem mevcut değil internetiniz kapalı olsa bile whatsapp'ı kullanabiliyorsunuz. sorunuz için bi fikrim yok deneyin isterseniz. alıntılarsanız sevinirim merak ettim açıkcası.
  • 10-04-2022, 01:06:14
    #7
    AcilCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun sürekli internete bağlı olması gerekmiyor mu whatsapp web için
    Bir özellik var internet kapalı olsa bile whatsapp web erişiliyor artık
  • 10-04-2022, 01:07:13
    #8
    FurkanOruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir özellik var internet kapalı olsa bile whatsapp web erişiliyor artık
    Çok teşekkür ederim deneyeceğim hocam Olursa konuyu güncelleyeceğim
  • 10-04-2022, 01:08:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    AcilCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    0216'lı numaraya whatsapp almak istiyoruz? Numara bizim ofisteki telefon numaramız, yeni numara almayacağız.

    Nasıl yapabiliriz? Fiyatı nedir? Bilenler varsa bilgilendirirse sevinirim
    Beni ara deyip kaydetmeniz gerekiyor hocam, o şekilde denemedinizmi?