Kapağı Yeniden Konumlandırmak İçin Sürükle
Tartışma: R10 Galatasaraylılar Grubu
  • 29-01-2008 16:29:34
    hani millet kimse yok
  • 30-01-2008 14:49:17
    var var geliozz :D
  • 02-04-2008 21:43:25
    Galatasaraylıyım ve vazgeçmem çok sevşyorum rengimi kırmızı sarı

    :)
  • 29-04-2008 23:12:00
    febeşi nasıl ezdik amma :D :D
  • 15-05-2008 06:00:35
    Şampıyon Galatasaray
    Oley Oleyy Oleyyy
  • 25-05-2008 20:45:42
    Galatasaraydan başka takım olsa tutacamda yok
  • 29-07-2008 21:05:51
    En büyül cimbom :)
  • 01-10-2008 00:13:01
  • 25-12-2008 12:46:37
    slm renktaşlarım....
  • 17-09-2009 14:31:31
    galatasaray arama motoru sizde anasayfanız yapın sizde atakımınıza destek olun ;)