Bu Topicte Sevdiğimiz Dizileri Paylaşalım Arkadaşlar.
1) Prison Break
2) Walking Dead
3) Game Of Thrones
4) Arrow
5) How i meet your mother
6) The Big Bang Theory
7) Lost (Çok bozmuşmuştu ondan buralarda)
8) Ne çok dizi izlemişim ben arkadaş :D
1-)Person of İnterest
2-)Dexter
3-)Rizzoli & Isles
4-)Arrow
5-)Prison Break
6-)The Big Bang Theory
7-)Game of Thrones
8-)Supernatural
9-)Merlin
10-)2 Broke Girls
11-)Sherlock
12-) 24
13-)Doctor Who
14-)Hannibal
15-)OZ
16-)Smallville
17-)Spartacus
18-)The Walking Dead
19-)Breaking Bad
Hatırladıklarım bunlar. Bu arada sıralama iyi kötü olarak değil hatırladıkça yazma şeklinde olmuştur :)
1-Agent's Of S.H.İ.E.L.D
2-The Flash
3-Doctor Who
1- Game of Thrones
2- Spartacus
3- Kyle XY
4- Arrow
5- Almost Human
6- The Flash
7- Alphas
1 vatanım sensin
2 çukur
3 Zehra
4 mehmed
5 yasak elma
Boş günüm yokmuş ya benim