• 10-06-2006, 19:31:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ya cayır cayır spam basiyorum. Ama şu Seo nedir bi anlamadim. Öyle ben webmasterin en iyisiyim vb. demiyorum. Öğreniyoruz işte bişeyler. Bu seo nedir ne işe yarar. bi söylerseniz sevinirim.


    BEN SEO ile mi çıkarcam dedim!
    Bazi kelimelerde ÇIKARIRIM!
    AMA SEO NEDIR bilmiyorum!
  • 10-06-2006, 19:57:12
    #2
    dalga mı geçiyosun?

    geçen bi konunun altında google'da birinci çıkartırım siteni falan diye atıp tutuyodun yaw..

    hayret bişi..
  • 10-06-2006, 20:07:43
    #3
    kjunsal adlı üyeden alıntı:
    dalga mı geçiyosun?

    geçen bi konunun altında google'da birinci çıkartırım siteni falan diye atıp tutuyodun yaw..

    hayret bişi..
    lafı ağzımdan aldın valla
  • 10-06-2006, 20:16:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Adige adlı üyeden alıntı:
    Ya cayır cayır spam basiyorum. Ama şu Seo nedir bi anlamadim. Öyle ben webmasterin en iyisiyim vb. demiyorum. Öğreniyoruz işte bişeyler. Bu seo nedir ne işe yarar. bi söylerseniz sevinirim.
    forumda muratozcirpici nickli kişiyi bul anlatsın sana çok sever o
  • 10-06-2006, 20:22:52
    #5
    Puhaha adam kazıklıyor bu galiba
  • 10-06-2006, 23:31:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Walla ne yalan sööleyim bende kıllandım ???????????????????????
    1-seo suz birinci sıraya nasıl çıkarıyorsun arkadaşım bi anlatırmısın.
    2-İstediğin kelimelerde birinci olabiliyosan neden seo araştıroyosun.
  • 11-06-2006, 01:47:38
    #7
    salak işte baska diyecek birşey yok gece gece morel bozuyor. diğer topicde de parayla ilk sıraya cıkarmaktan bahsediyor.
  • 11-06-2006, 01:50:58
    #8
    Kaafası karışık arkadaşın herhalde...