• 20-10-2007, 23:54:41
    #10
    Sandbox bir kaderdir. Kurtuluş yok.
  • 21-10-2007, 00:14:32
    #11
    sandboxtan çıkmanın cevabı çok basit. dediklerinin tersini yap
  • 21-10-2007, 03:00:29
    #12
    link kasmayı bırak. Title nin değiştir ve sürekli siteni güncelle...
  • 21-10-2007, 04:34:24
    #13
    Hangi ceza olduguna bakar. Park cezasi ile sanirim ayni gun icinde yada belli saat icerisinde tekrarlamiyor. Tabii don bunu Google'a anlat sikiysa. hehe

    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polisten bi kere ceza yediğinizde bir daha yemiyor musunuz :P sandbox da onun gibi