• 17-09-2012, 15:27:47
    #10
    benim yükselme var yaklaşık 200 civarı
  • 17-09-2012, 15:27:55
    #11
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiti miti boşverin şimdi,

    Atatürk resmi, İstiklal Marşı ve Gençliğe Hitabe kimin ne zoruna gitmiş yada neresine dokunmuş da kaldırılmış kitaplardan?
    Valla af görün pek haber izlemiyorumda böyle birşeymi yapıldı ? Yapıldıysa nasıl kıyamet kopmadı kimse izin vermez buna iç savaş çıkar bence
  • 17-09-2012, 15:30:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla af görün pek haber izlemiyorumda böyle birşeymi yapıldı ? Yapıldıysa nasıl kıyamet kopmadı kimse izin vermez buna iç savaş çıkar bence
    Yapılmasa neden yazalım
  • 17-09-2012, 15:30:51
    #13
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiti miti boşverin şimdi,

    Atatürk resmi, İstiklal Marşı ve Gençliğe Hitabe kimin ne zoruna gitmiş yada neresine dokunmuş da kaldırılmış kitaplardan?
    Haberi az önce okudum. Ülkenin haline bakın nereye gidiyor...
  • 17-09-2012, 15:35:19
    #14
    Valla haberi bilmiyordum ama onu yapana bu ülkede dar ederiz evvel allah
  • 17-09-2012, 16:02:23
    #15
    Saat 5 gibi falan yükselir galiba. Okul çıkışları patlama yapar
  • 17-09-2012, 16:05:57
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oyun sitelerinde azalış var umarım hep böyle olmaz.
  • 17-09-2012, 16:06:53
    #17
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla af görün pek haber izlemiyorumda böyle birşeymi yapıldı ? Yapıldıysa nasıl kıyamet kopmadı kimse izin vermez buna iç savaş çıkar bence
    Yazınızı gördükten sonra kardeşimin kitaplarını kontrol ettim, hepsinde var?

    ( 9. sınıf )
  • 17-09-2012, 16:09:01
    #18
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla haberi bilmiyordum ama onu yapana bu ülkede dar ederiz evvel allah
    Bu mesajinizla ülkeyi kurtardiniz tebrikler. Siteler ne kadar önemliyse haberlerde sizin için o kadar önemli olmalı. Normalde hayatta böyle mesajlar atmam ama yediremedim bunu. Siteleriniz tavan yapar merak etmeyin.:beer:

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi