orazin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sisteme binen yük bazında bir farklılık olmuyor. Önemli olan sitenin ping için harcadığı emeği karşılamak. Site sahibi bu iş için masraf yapıp emek veriyor. Tabiki sistemini sağlıklı tutmadı için işlemci trafiğinide korumak zorunda.
Bu arada üstteki mesajımada cevap verirlerse sevinirim merak ettimde.