• 29-10-2010, 22:01:27
    #19
    Bu hafta özellikle hitlerimde %30 oranında düşüş yaşadım. Ama umuyorum ki düzelir.
  • 29-10-2010, 22:08:24
    #20
    hitim inanılmaz derecede düştü.. indexim 1 milyar olsa neye yararr
  • 29-10-2010, 23:03:42
    #21
    Sitemde googbot'tan çok google adsensebot var .

    AdsenseBot : 50
    GoogleBot : 25 (:
  • 29-10-2010, 23:07:20
    #22
    ne zaman düzelecek merakla bekliyorum. artık sıkılmaya da başladım vazgeçecem sitelerden yenisine bakacam.
  • 30-10-2010, 01:31:07
    #23
    İndexler normal gibi görünüyor ama sıralamardaki düşüş hala aynı. Hitlerim %70 oranında düştü ve o seviyede sabit kaldı...Düzelmesi için bekliyorum ama google bize büyük kazık attı sanırım. Benim sitem %100 özgündü hiçbir şekilde kopya içerik eklemedim...Özgün sağlık sitesi 1800+ hitten 350 tekile düştüm
  • 30-10-2010, 03:11:05
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hitler yerine geldi indexler tamam ama son 24 saatte alınan index 0
  • 30-10-2010, 03:18:31
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Hitler resmine güldüm ))
  • 30-10-2010, 09:16:07
    #26
    ortalama 400 milyondan fazla kisi google'da arama yapiyor gunde, demek istedigim sey googledan yapilan arama sayisi nerdeyse sabit gibi

    herkesin hiti 10k'dan 2-3k'ya dusmus, peki bu ziyaretcilere nereye gidiyor?
  • 30-10-2010, 10:53:58
    #27
    Aynen indexler normalde hitler geri gelmedi...